{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.185 visninger | Oprettet:

Taber kølervæske (tror jeg) {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Forleden hældte jeg kølervæske på min bil da der ikke var meget tilbage i tanken. Nu kigger jeg dagligt og synes virkelig den taber hurtigt nu. Har også lagt mærke til at bilen taber et eller andet væske når jeg kigger uden bilen efter en nat fx. Derfor tænker jeg at det er kølervæske den taber, for det er da ikke normalt at den så hurtigt bruger kølervæsken?

Har set nogen der siger det er vandpumpen der evt. skal skiftes? Er dette korrekt eller hvad smiley

Tak!

(BIL: Audi A4, 1995, 125hk, aut. gear)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taber kølervæske (tror jeg)
  • #1   21. jun 2015 Det er nok en utæthed i kølesystem. Prøv at kigge nederst på køler og se om ikke den ser fugtig ud. Hvis væsken den spilder er under forkofanger er det næsten med garanti køleren. Jeg har selv en A4 samme årgang som jeg skal skifte køler på nu.
    Mvh. Gert

• #2   21. jun 2015 Hej Gert,
    Tak for svaret.
    Er det dyrt at skifte hvis det er?

• #3   21. jun 2015 Det er nok ikke så slemt. Køleren sidder let tilgængeligt, så tror ikke et værksted kan bruge mere end en time på udskiftning og så kølerens pris.

• #4   21. jun 2015 All right. Jeg får en sagkyndig til at kigge på det! Ville bare lige høre hvad det evt kunne være smiley tak!

Kommentér på:
Taber kølervæske (tror jeg)

Annonce