{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.572 visninger | Oprettet:

Thule tagboks tophastighed? {{forumTopicSubject}}

Et måske dumt spørgsmål, men hvor stærkt vil i mene, jeg max bør køre med min Thule tagboks, med dertilhørende Thule tagbøjler, altså både boks og tagbøjler i god kvalitet?
Tak på forhånd for jeres svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thule tagboks tophastighed?
  • #2   22. jun 2015 Har selv kørt ca 150 gennem det meste af Tyskland og den er da kommet med hjem igen

• #3   22. jun 2015 Hvor hurtigt kan jeg køre med min tagboks eller holder?

Bemærk de anbefalede hastigheder og andre trafikale bestemmelser i det specifikke land. Vi beder dig om at overholde den maksimale tophastighed på 130 km/t med vores holdere og tagbokse.

• #4   22. jun 2015 jeg vil dælme ikke kører meget hurtigere end de 130 der anbefales, vindstøjen fra tagboksen bliver ulidelig at høre på og hvis man ser på film med tagbokse er det tydeligt hvorfor man ikke skal kører hurtigere, for sådan en tagboks løfter sig altså foran og med tanke på den er lavet af plast/glasfiber ville jeg ikke turde tage chancen.

• #5   22. jun 2015 Tak for alle svarene.
    Altså jeg skal sydover, og har godt læst at Thule anbefaler max 130 meeen har da selv prøvet 160 km/t, men ville gerne høre jeres erfaringer, inden jeg begiver mig afsted til de sydlige himmelstrøg.... Helst med min tagboks på taget, og ikke i vejkanten smiley

• #6   22. jun 2015 Har en thule 800 dynamic og den kan man snilt køre 160 km/ t med uden den larmer og ubehalig at køre med :0)

Kommentér på:
Thule tagboks tophastighed?

Annonce