{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 2002ti
  • #1   23. jun 2015 Det er en 40 år gammel bil, så det du skal være absolut mest på vagt overfor, er dårlige renoveringer.

  • #2   23. jun 2015 2002ti er også efterhånden meget sjælden hvorimod den almindelige 2002 og 2002tii er lettere at finde.
    Tjek eventuelt min gamle BMW 2002 ud på min profil. smiley


  • #3   23. jun 2015 Tvivler på det er lettere at finde en Tii end en Ti. der er sgu ikke mange med sprøjt rundt omkring.

    Kig efter rust i forpanelet, bagpanelet, dørbunde og hvor bagbroen er monteret.

    Ellers som nævnt, så kig efter dårlige reperationer. Der er desværre mange som laver noget klamhuggeri.

    Lang de fleste dele er stadig tilgængelige til fornuftige priser.

    Find dog en hvor indtræk og diverse trim dele er i god stand, for det bliver hurtigt dyrt.


  • #4   23. jun 2015 Det kommer jo helt an på om det er en færdig bil, eller et projekt du søger efter.

    Er det en færdig bil, klar til at køre i så er som de andre skriver dårlige reperationer en rigtig dræber. Find en med foto-dokumentation af renoveringen så du selv kan bedømme fremgangsmåderne og kvaliteten af arbejdet. Står bilen på 4 ølkasser i en indkørsel på nogle af billederne ville jeg nok kigge videre..


Kommentér på:
BMW 2002ti

Annonce