{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

universal tester {{forumTopicSubject}}

Hej er på udkig efter en tester der kan bruges til så mange biler som muligt
Lige Pt er der kun V.A.G i vognparken og har i den forbindelse kigget meget på vcds Men er ret sikker på der i fremtiden også kommer andet så vil heler invistere i noget der passer mere bredt

Krav
Passe på så mange biler som muligt
Være overskuelig at finde rundt i
Være på dansk

Pris: 0-5000,- uden pc

Ved ikke om dette findes men lad mig høre hvad i har af anbefalinger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  universal tester
  • #1   28. jun 2015 Jeg har en delphi kopi den tager alt også lastbiler og nogle entreprenør maskiner og trucks den gav jeg 1500 for

  • #2   28. jun 2015 Hej
    Umulig at fremtidssikre!
    Biæproducenterne udtænker hele tiden nye varierer som gør at kun få udvalgte kan servicere til bunds i den mystiske elektronik
    Vi kan kun se til på siddlinjen og lade vær lid til at der findes nørder som finder sammen utætte udviklingsfoæk fra servoceindustroen
    Ind i mellem . Især fra Kina udspringer prodgikter som er næsten anvendelige men aldrig fuldbyrdig
    Disse testere kan fås til kr 200-2000
    Skal må virkelig have grej som går hele vejen skal der præsteres kr 12-25kg med årlige opdateringslicencer. Derfotr er der mange som skuffes når annoncetensten. Giver udtryrk for mere end der i virkeligheden kan.
    Mvh KP


  • #3   28. jun 2015 Tror umiddelbart jeg går efter sårn en delphi vis ikke der kommer andre bud
    Ved godt man ikke kan alt med de uoriginale tester men det mest almindelig er det jeg kommer til at bruge smiley


  • #4   28. jun 2015 Hej
    Glemte lige at fortælle at man er den lunkne ejer af Delphi 2014.2 med dansk tekst
    Kostede kr 880 gennem en GB butik og har desværre ikke kunnet tjene sig selv hjem indtil nu
    M.v.h. KP


  • #5   28. jun 2015 På hvilke punkter har den skuffet ?

  • #6   28. jun 2015 Hej
    Kan vise dybe fejl
    Men kan ikke gifte nye elektronik enher ind i køretøjet (BEGRÆNSNING)
    SÅ ALLIGEVEL DYR værksted esøg som iøvrigt også havde problemer med indgift ing af eksisterende nøgler til startspæren
    M.v.h. KP


  • #7   28. jun 2015 Det kommer vel igen anpå hvilken bil og hvilke bokse man skifter ?

  • #8   28. jun 2015 Hej
    Hvad en evt nyindkøbt tester kan og på hvike biler er fuldkommen uvist.
    Delphien viser mange ting og sager på GM nøretjer og næsten intet på Toyota YARIS f.eks.
    Det er som at gribe ned i lykkeposen når en sådan dim.er købes
    M vh KP


  • #9   3. jul 2015 Jeg har en Delphi til salg. 1200 kr Komplet. Med support smiley

  • #10   4. jul 2015 Hej
    Det er kr 400 mere end den koster importeret gennem UK. Support nej kun hvad der i skriv og diverse vidios
    MVH KP


  • #11   4. jul 2015 korrekt den står mig i 931 kr. Når alt er betalt. ja support. jeg har efterhånden installeret rigtig rigtig mange på folks pc'er. hvis der har Været problemer med den har jeg tjekket den efter for kunden og rep.

Kommentér på:
universal tester

Annonce