{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Meget lav polo 6n {{forumTopicSubject}}

Hej. Har en raceland gevindundervogn til min polo 6n'er, men har skruet gevindet helt i bund, men synes ikke det er lavt nok. Har prøvet at tage "komfortfjedderen" ud, men synes den kører som en gokart og hopper når den er ude. Så er det muligt at finde en fjedder som er mindre end den som jeg har på ( ca 30-40 mm mindre) eller er det helt håbløst. Ved godt at tüv godkendelsen ikke virker mere efter det, men det er irrelevant. (når den alligevel er for lav) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget lav polo 6n
  • #1   13. jul 2015 Air ride...!
    jo laver du laver den med fjeder jo dårligere kører den


  • #2   13. jul 2015 Nej til luft. Det er for dyrt til sådan en billig bil. Ved godt den kører dårligere, men kun en smule. Det bedste ville være at få en mindre fjedder i. Det er også noget billigere end luft smiley

  • #3   13. jul 2015 Tro ikke du finder noget der er laver en gevind hvor komfort fjernet og skuret i bund...
    Medmindre du selv for fremstillet nogle fjeder
    Ved det kan lade sig gøre i England


  • #5   13. jul 2015 Okay. Tak for svar. Hvad kan man så gøre for at få den længere ned.. Også efter man har pillet den lille fjedder ud?

  • #7   13. jul 2015 Ved godt den bliver som en gokart når man smider den lille fjedder ud, men har også købt den billigste af det billigste jeg kunne finde. Komfort er jeg ligeglad med. Udover at sætte et stykke jern istedet for støddæmperen, som jeg har set nogle gøre.. Det er jeg ikke fan af..., Men man må jo lide for skønheden smiley

  • #8   14. jul 2015 Lavede en Mercedes for en del år siden den stod på polycabonat klodser jeg havde drejet til den istedet for fjeder
    Den var så lav den kunne skubbe en smøg pakke foran og Ca 11 mm frigang fra bundkar til beton gulvet . ...


Kommentér på:
Meget lav polo 6n

Annonce