{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

sælge reservedele ?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG har hentet en gratis campingvogn og i den flyder det med reservedele til Mercedes Benz tror det er enten til W203 eller W211 Er der nogen steder man kan tage hen og sælge de her dele ? da der bla står 4 døre er det for stort til at ligge ind i redskabsskuret så skal helst af med det hurtigt men div huggere her omkring har sku ferie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sælge reservedele ??
  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

Svar: 99
    #1   22. jul 2015 Smid en hurtig annonce op på DBA og sæt en god pris. Ellers er der måske en skrothandler der har åben, hvis du bare vil af med det.

• #2   22. jul 2015 Daniel: jeg aner jo ikke hvad der er en god pris så vidt jeg kan se er det bla katalysator døre med airbag spejle med blink varmeapperater nogle startere ved ikke omd et er en brændstofpumpe m.m til W211

• Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

Svar: 99
    #3   22. jul 2015 Kan du ikke lave lidt research og se om du kan finde ud af hvad det skal koste hos hugger og DBA og så sætte din pris lidt lavere?
    Jeg ved der er lidt arbejde i det, men hvis du kan tjene en lille skilling er det vel okay? smiley

• #4   22. jul 2015 Du kan jo ikke miste noget, når du har fået det gratis.

Og hvis det er et problem at du ikke har plads til det, så sælg det da til 100kr. pr. del. Tror ikke det er mange steder du får 4 døre og en katalysator(underforstået at den virker selvsagt) for 500kr. og så har du da dine benzinpenge hjemme formentlig. smiley

Og kald mig bare dum, men hvis alternativet er at det står og rådner for dig.

• #5   22. jul 2015 Brian: nu har jeg sat det hele til salg for 1500 eller bud for ellers ryger det på skrotpladsen

• #6   22. jul 2015 Næsten alle reservedele har et nummer indgraveret, søg på det på Google eller ditonet, så kan du se hvad en hugger vil have for delen, nummeret starter f.eks. med
    A 211 xxx xxx, så er det til en 211.

• #7   22. jul 2015 Cool...lad os vide hvad det ender med smiley

• #8   22. jul 2015 Torpedo : har skam søgt på a numrene det er sådan jeg fandt hvad det var smiley men der er ingen priser hos huggernes websites men det er også ligemeget for skal bare af med det ringede ogspurgte og en enkelt dør tager surhs 600 for så det er 2400 kun i døre så mon ikke 1500 for alt kan få det ud af vagten smiley

• #9   22. jul 2015 Du får det nok hurtigere solgt hvis du skrev hvilken model det var til smiley

• #10   22. jul 2015 Torpedo : har skrevet det er mest til W211 og vist lidt til W203

Kommentér på:
sælge reservedele ??

Annonce