2.688 visninger
|
Oprettet:
toyota d-4d 2.0 124 hk fra 2011 {{forumTopicSubject}}
Hej BG
jeg kunne godt tænke mig at tænke hvad i oplever der ude på værkstederne og i egen biler med ovenstående motor.
jeg kigger lidt på en Verso med ovenstående motor. Bilen har gået omkring 270000 og fået motoren skiftet ca 100000 km før det af toyota på garanti.
hvordan stiller det mig, skal man så forvente at motoren er klar til at trille de næste 500000 uden de helt store problemer som en toyota kunne engang ?
og hvordan garantimæssigt hedder det så 180000 km / 7 år på sådan en motor efter skift.
mvh LN
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.241
okt 2003
Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 139
Det er da utroligt hvis ikke et så stort firma og et firma der har ry for pålidelighed ikke kan få rettet op på de fejl ?
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.357
At den er skiftet i en 11ér høre til meget sjældende tilfælde. Det er primært dysser der er problemet. Men det er jo ikke kun toyota der har de "problemer"
Og nej, der er ikke garanti på garanti, dvs. den motor der er kommet i har ikke længere nogen form for garanti.
Men hvis den er passet, er toyota ikke bange for at spytte penge i en større rep på kullance i mange tilfælde, men det er forskelligt, alt efter om den har været passet på aut. værksted altid og om service intervallerne er overholdt.
Jeg har skiftet en i en Avensis fra 11 engang, ellers har jeg skiftet 50 fra 05-08 modeller
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.241
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.357
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.241
okt 2003
Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 139
toyota d-4d 2.0 124 hk fra 2011