{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.711 visninger | Oprettet:

Audi A4 multitronic mange omdr i 1.gear! Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg har lige købt mig en rigtig skøn Audi A4 avant 2.0 TDI fra 2012 med multitronic gearkasse og er rigtig glad for den, men nu er der noget der begynder t gå mig lidt på.

Jeg syntes at når bilen har holdt stille og er kold og jeg så starter og skal sætte igang så går der noget tid før den tager fat i gear selvom den får lidt omdrejninger! Hvordan kan det være?

Håber i kan hjælpe mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 multitronic mange omdr i 1.gear! Hjælp
  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #1   23. aug 2015 Jeg ville forsøge mig med et olieskift på den gearkasse. Det er en problemfyldt gearkasse, men mange fejl kan fjernes eller nedtones med et service.

• #2   24. aug 2015 Okay kan man få det bekræftet på en måde at der skal gøres noget for har lige købt bilen så går ud fra forhandleren skal lave sådan noget!

• #4   24. aug 2015 Jeg prøver at få en mekaniker ven til at prøve at køre den idag for at se om det bare er mig el der er noget galt og så kontakter jeg forhandleren imorgen. Sidst jeg li nævnte det sagde han at det var fordi gearkassen havde en masse olieslanger der lige skulle fyldes op når den havde holdt stille men syntes ik det kn være rigtigt jeg skal sidde ude i et kryds i 3sek før bilen hopper i gear!!!!

• #5   24. aug 2015 Nå jeg kørte ned til Audi idag og de sagde det var ganske normalt at den først li skal ha tryg på oliesystemet før den tager fat.
    Men var det helt galt så ville de forslå jeg skiftede olie på gearkassen men det skulle ikke være nødvendigt efter servicebogen

• #7   24. aug 2015 Okay men så må jeg jo nok desværre gøre det på egen regning.
    Nogle der ved hva sådan et olieskift ville koste?

• #8   30. aug 2015 Tillykke med vognen til at starte med. Jeg har også købt mig en Audi A4 avant TDI 2.0 fra 2013. Den har automatgear.

Min har kørt ca. 150000km.

Det jeg er kommet frem til på nettet er at det sindssygt vigtig at skifte olie på disse biler. Da det ellers kan blive en meget dyr regning.
    Har du fundet et sted hvor dette bliver gjort af professionelle og stadig er Ok billigt?

• #9   30. aug 2015 Tak og i lige måde smiley
    Min har sjovt nok også kørt de 150.000km faktisk.
    Nej jeg har ikke lige fået undersøgt det endnu efter jeg var nede ved Audi.

• #10   30. aug 2015 ja, syns vi mangler audi ekspert her på Sjælland smiley

Kommentér på:
Audi A4 multitronic mange omdr i 1.gear! Hjælp

Annonce