{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pug 306 2.0xs
  • #1   19. sep 2015 vandtempratur føler ? måske

• #2   19. sep 2015 Den er sikkert utæt i indsugningen et sted. Så trækker den luft ind som øger omdrejningerne selvom spjældet er lukket og din step motor virker korrekt.

Prøv at sprøjte lidt bremserens rund ved indsugningen når den kører. Hvis den stiger i omdrejninger, har du fundet stedet.

• #3   19. sep 2015 Har prøvet at holde for hullet ind til stepmotoren. Så falder den helt ned og næsten går ud. Så er ikke en utæthed.
    Når jeg prøver at give hurtig gas er det som om den ikke kan følge med og bare kvæler sig selv i luft? Hvad er det

• #4   19. sep 2015 Hvis jeg så tager stikket af på gas reguleringen kan den godt tage gas. Virker lidt mærkeligt.

• #5   19. sep 2015 Lad os antage at spjældet er helt lukket i tomgang, så skal bilen gå helt ud når du holder for din step motor. Hvis den kører bedre uden tps sensoren, kan det sagtens være at den er defekt, eller ikke passer, og skal roteres. Dette kan måles ud med et scope. Jeg ville se om du kan få den til at stige i rpm med noget bremserens rundt ved indsugningen.

Den stiger kun i rpm hvis den får mere luft, og hvis dit spjæld er lukket og din step motor virker, så er der en utæthed

Kommentér på:
Pug 306 2.0xs

Annonce