VW Polo 6n2 2000 1.4 75kw 101hk {{forumTopicSubject}}
Hej BilGalleri. Jeg har en VW Polo 6n2 fra år 2000, som jeg har nogle problemer med, og jeg tænkte om I ikke evt. kunne komme med en idé eller to til hvad der kunne være galt
Har 3 problemer.
Nr. 1. Min bag vinduesvisker virker ikke, men den har virket. Hvad kan jeg gøre for at tjekke hvad der er galt?
Nr. 2. Min centrallås opfører sig mærkeligt til tider (Jeg har ikke elektronisk) Når jeg sætter nøglen i døren, og åbner, så sker der det, at sommetider er det kun min føredør der åbner, uden at nogle af de andre gør. Det er specielt irriterende, for min forreste højre passagerdør kan hverken åbne indefra eller ude fra, den er simpelthen "stuck", håber I ved hvad jeg kan gøre.
Nr. 3. Har oplevet at når jeg kører 80 km/t, så kan min motor finder på at stoppe i et split sekund, hvor min omdrejningstæller går ned på 1000, men så er det som om at den får forbindelse igen, og jeg kan køre videre uden der er noget. Men hvis jeg fx kører 20 km/t, og det sker, så bliver jeg nødt til at dreje nøglen om, og starte den igen for at den virker..
Håber virkelige I har nogle ideer til hvad der kan være galt.
Jeg er taknemmelig for alle forslag.
Mvh Kristian
feb 2012
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 228
sep 2015
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
VW Polo 6n2 2000 1.4 75kw 101hk