{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Porsche 944 {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe denne Porsche 944... 1984, 8 ventilet 2.5

Er der nogle kendte fejl, på denne model. Ud over normale sliddele ??

Bilen er oprindelig købt fra ny i Norge og derefter flytte til Gran Caiarnen i 2008. Så jeg vil forvendte der er rust i den. Er den kendt for at ruste i nogle specielle områder ??

Alle erfaringer med, denne model modtages, med kyshånd.

Det skal lige tilføjes, jeg ikke ønsker mig denne bil. For at skule bruge den til daglig transport. Den er kun tiltænkt som Søndags / hyggeturs bil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Porsche 944
  • #1   20. okt 2015 Jeg kan ikke hjælpe med svar. Men fed lille bil. Den har godt nok været vidt omkring. Hvordan får du den hjem fra grand canaria?

• #2   20. okt 2015 regner med at sejle til fastlandet (SydSpanien) og så køre de sidste 700 Km der fra. Så den del er der sådan set ikke de store problemer i. Færgen er kun 250 Euro.. Og flyet der ned er kun 95 Euro.

• #3   20. okt 2015 Har en arbejds-kollega, som har en. Han bruger den til manøvrekørsel. Han købte den sidste år, så den har kørt på landevejene i 30 år. smiley

Efter hvad han siger, så er den skruet RIGTIGT godt sammen, og de har ikke ry for at ruste. Han roser faktisk bilen rigtig meget, og påstår det er en rigtig kvalitetsbil.

Kender ham så godt, at jeg ved han ikke siger det, bare fordi han ejer sådan en dyt. smiley

Men sådan i detaljer ved jeg ikke meget. Kun denne lidt overordtnede "smøre" smiley

( håber det kan bruges til lidt alligevel )

• #4   20. okt 2015 Trods fuld galvanisering, så ruster de i panelerne i samlingen under dørene (du kan hejse et lille kamera ned i luftventileringen og ta' et billede af hele inderpanelet (giver mening når man står ved bilen). Og i panelet hvor nummerpladen sidder på bagpå ruster de også. Andre ting der er værd at undersøge er slid på koblingen (der findes en indikator under bilen på koblingshuset) og slitage/slør i trækakslerne. Se på min profil hvad jeg har lavet ved min - det giver en god tjekliste smiley

• #5   20. okt 2015 #4...... Min arbejdskollega's var uden rust, men glemte også at sige den har kørt hele livet i Tyskland !

• #6   20. okt 2015 Claus
    Ganske gode oplysninger, har også luret en del på din 944. Det er jo en ganske nydelige lille vogn.

Henrik
    General har Porsche jo ry, for at skrue biler sammen, af de rigtig dele. Jeg er i ihvertfald rigtig glad for min 986.

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #7   20. okt 2015 http://www.porsche944.dk/bilen_buyers_guide.htm

Tror den her giver mening smiley

• #8   20. okt 2015 Det giver i den grad mening Allan

• #9   21. okt 2015 Nååå... Jeg har lige snakket med sælger, og han bekraftigere kun rustproblemerne. Så det bliver ikke den her jeg skal have.

Jeg takker for jeres hjælp

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

#10   21. okt 2015 Rust er noget djævelskab - hvad skal sælger have for bilen?

• #11   21. okt 2015 15.000,-

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

#12   21. okt 2015 Hmm. Lyder ikke dyrt for bilen, hvis det kun er begrænset rust smiley

• #13   21. okt 2015 Problemet er lidt der er nok af dem i Spanien. Der har levet hele sit liv, her nede og er 100% rustfri. Og de koster fra små 25.000 DDk

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

#14   21. okt 2015 Okay, så er dit valg jo klokkeklart smiley
    - så havde jeg også valgt en fra Spanien

• #15   21. okt 2015 Ja det er sku lidt sjovt, at køre til syn her nede.. Det eneste de ikke gør, er at slå på noget for at finde rusthulder.. smiley

Jeg er ikke sikker på, de ved hvad de skal gøre, hvis de finder rust. ha ha

Kommentér på:
Porsche 944

Annonce