{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Golf 3 GTD - brændstof problem {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har et problem med min Golf GTD, det er en 1.9 turbo diesel. Når den har stået længe, eller natten over, har den svært ved at starte på alle cylindrer, den hoster og hakker, lyder som den går på 3 cylindere.
Det gør den gerne et par minutter, hvor man lige så stille kan høre den begynder at gå renere, efter 3-4 min går den helt normalt.
Jeg har hørt det skyldes falsk luft? Men har også læst efter en søgning, at der kan være noget med nogle pakninger i brændstof pumpen. Jeg kan dog ikke finde nærmere info, om hvor den er eller kan være utæt, eller hvor man i det hele taget kan købe et rep sæt til pumpen.

Håber der er et par venlige , der vil hjælpe mig lidt her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 GTD - brændstof problem
  • #1   22. okt 2015 Det er din pumpe der er slidt, du kan købe en envejsventil til at sætte slangen mellem diselfilter og pumpe så olien ikke løber tilbage. Den Koster 100,- Og kan fås ved bosch. Det er vidst en 8mm du skal have.

• #2   23. okt 2015 Det kan os være dine gløde-rør, men prøv lige med ventilen først.. Hvis den kommer med det samme, men hoster og hakker, er det nok dem. Men skal den lige ha et par omgange før der i det hele taget sker noget er det som der bliver sagt, og så er det bare at skyde den ventil på slangen. Det kan ikke gå og skille pumpen ad for det...

• #3   23. okt 2015 Tak for jeres svar. Jeg vil prøve med sådan en ventil. Man kan vel få en hos thansen, kender ikke lige andre steder i Nykøbing smiley

• #4   23. okt 2015 Det kan også være slangen på filtret der hvor du trykket den med de 2 studser på ned i filteret og låser med en klips der kan den trække luft så det luft i diesel

Kommentér på:
Golf 3 GTD - brændstof problem

Annonce