{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Tester på 206 {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Min bil gik ikke igennem syn, bla. pga at ABS'en lyser. Så skal lige have en tester på (tænker jeg) for at finde ud af hvilken en der skal skiftes. Hvordan/hvor får man gjort dette, og hvad er en rimelig pris?

Hvis nogen overvejer at få synet deres bil ved Netto Bilsyn, i Glostrup så tænk jer om. Der bliver påpeget mange små fejl, som oftest ikke engang er en fejl, med henblik på at synshallens gode kammerat (som har et værksted ved siden af) kommer ind i slutningen af synet og spørger om man vil have et tilbud (som er alt for dyrt ifht. hvad der skal laves)

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tester på 206
  • #2   23. okt 2015 Du for den testet på et værksted koster fra 350 og op til 750 alt efter deres samvittighed for at få den testet eller også finder du en gut der har en tester også gir ham en hund for det

• #3   23. okt 2015 Min havde samme problem det var en defekt ledning på højre forhjul tjek ledningern om de er skåret i og jeg bruger aldrig dem i glostrup eller dem i jydekrogen enten roskilde bilsyn eller Aplus tror jeg den hedder ved Ikea taastrup

• #4   23. okt 2015 Kim P., ABS lys er bestemt ikke en småting. Det er self. en fejl som skal udbedres. Men falmet blinklys farve på siden, er i min optik en småting, primært fordi de stadig lyser gult.

Kommentér på:
Tester på 206

Annonce