{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omdrejningstæller golf 2 td
  • #1   29. okt 2015 mit bud vil være nogle ledninger der ikke er forbunddet helt rigtigt
    hvis du kan finde et lednings diagram over golf 2 og hvad tdi motoren kom fra så burde du kunne finde fejlen det er ikke altid at ledningerne passer lige over det ved jeg fra de t4 jeg har bygget om fra d til tdi

kan man godt få den synet med den motor golf 2 er jo ikke født med tdi ??

• #2   29. okt 2015 vil jeg prøve. det er da lykkedes 2 gange nu der er aldrig blevet spurgt til det

• #3   29. okt 2015 okay jeg ved bare det kan være lidt bøvlet med bmw e30 der skal man have en masse papire som man ikke bare lige får fat i
    ved så ikke hvordan det er med vw

• #4   29. okt 2015 der er ikke ændret noget på reg attesten de sidste to jeg har lavet flyttede jeg alt over fra golf 3 inklusiv instrumentbord den sidste her har jeg beholdt den originale gearkasse og instrumentbord alle tre var golf 2 gtd sb 80 hk original der er aldrig blevet stillet spørgsmål ved tdi motoren

• #5   29. okt 2015 Hmm tja nogle er jo heldige

tror jeg vil undersøge det nærmere for jeg står selv med g2 sb hvor motoren går af lort så tdi var en mulighed

• #6   29. okt 2015 så find en 110 hk med motorkode afn den kan komme til og gå skide godt

• #7   29. okt 2015 jeg skal bare være sikker på at den kan godkendes først min synsmand kan være lidt strid men fair
    men held og lykke med fejl findingen

• #8   29. okt 2015 takker

• #9   29. okt 2015 SB får da signal fra generator, og din tdi får signal fra pumpen, hvis ikke jeg husker forkert. ..
    Hvis du har beholdt 2 instrumenter i bordet, kan du jo skifte generator, for stikbenet bagpå instrument til tachometer er ret nem at følge bag på 2'erns..

Et spørgsmål: hvorfor bruger du ikke 1Z'eren? Den er da stærkere i det hele?

• #10   29. okt 2015 den har jeg også brugt man behøver jo bare ikke gøre så meget ved 110 hk

Kommentér på:
omdrejningstæller golf 2 td

Annonce