{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.842 visninger | Oprettet:

Renault Laguna advarselslamper (ekspert) {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Både lampen SERV og Passager airbag lyser nu konstant i mit instrumentbræt.

De har i en længere periode tændt og slukket som vinden blæser og har som regel kunne fjernes ved, at slukke og tænde bilen igen.

Har I nogle fif til hvordan jeg evt. selv kan løse det?

- Eller skal jeg bare køre ned til Renault og få det lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault Laguna advarselslamper (ekspert)
  • #1   11. nov 2015 du kan selv slukke servicelampen ved at trykke på de 2 knapper som du bruger til at navigere rundt i dit info-display med. det skal du gøre i ca 10 sek og så slukker servicelampen. men det var måske en ide at finde ud af hvorfor lampen lyser og lige få tjekket op på airbaglampen osse

• #3   11. nov 2015 Tænkte bare, at SERV og Airbag lampen "hang sammen" siden de kommer på samme tid og forsvinder på samme tid.

Men jeg kigger lige under sæderne og ser om jeg kan komme til.

Tak!

• #4   11. nov 2015 det er ikke en servicelampe det er en lampe der indikere "kør på værksted" så de hænger sammen den lyser også hvis den er løbet tør for sprinkler væske.
    kør på værksted og tester på. det er muligvis stikket til airbag under sædet der er dårlig forbindelse i

• #5   11. nov 2015 Hvis du er bare lidt fiks på fingrene og kan bruge en loddekolbe.. så klipper du bare stikkene af under fører og passager sædet i for og lodder dem sammen istedet. så får du ikke problemer med det igen.. smiley
    Mvh Jack

Kommentér på:
Renault Laguna advarselslamper (ekspert)

Annonce