{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Pajero. Hopper i motor. Automat gear {{forumTopicSubject}}

Har en pajero 3,2 DI-d fra 2000 som hopper i motoren/går lidt ujævnt og ryger når jeg sætter den i d eller r. Men den gør det kun når den holder stille og jeg holder på bremsen. Og så indtil man har ramt ca 10km/t.
Nogen ideer til hvad det kan være?
Og der er Intet når den står i neutral.
Det er automat gear.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pajero. Hopper i motor. Automat gear
  • #1   12. nov 2015 .PAJERO AUTOMATGEARS PROBLEMER, HOPPENDE MOTOR, det er helt klart noget jeg ville køre på værksted og spørge om, det kan kun blive være, og dyrere.
    Har du tjekket alle olie niveauer?

• #2   12. nov 2015 Alle olier er som de skal være.
    Ville gerne undgå værksted hvis jeg selv kunne lave. Derfor laver jeg et forum:)

• #3   14. nov 2015 Men det koster ikke noget at spørge på et værksted, man kan få et overslag over omfanget, så har man en ide om hvad der kan være galt. Når først den står helt stille er det svært at sige hvad der gik galt, og så falder salgsprisen dramatisk, ingen vil give noget for en bil hvor fejlen og dermed omkostningerne ikke kendes på forhånd.
    Har du googlet nogen tyske eller engelske sider, eller i det hele taget googlet?

Kommentér på:
Pajero. Hopper i motor. Automat gear

Annonce