{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

problem med peugeot {{forumTopicSubject}}

hej BG har haft min 206 ude og få skiftet tandrem vandpumpe ect nu trækker den ENORMT dårligt kører man 100 km/t i 4 og sætter den i 5 så falder den til 90 som om den ikke kan slæbe sig ordentligt skal lige siges den har stået still ca 2 måneder og jeg syntes den tikker en del men er i tvivl om det det er en 1,4 HDi fra 03 der har kørt 361000 km ham der lavede den mener nu min kat er faldet sammen af at stå stille nogen gde ideer til hvad det ellers er ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med peugeot
  • #1   16. nov 2015 Start med at komme ud at køre en tur med en tester så du kan se om det er turbotrykket eller brændstoftrykket der er for lavt.

    Der burde også ligge en eller flere fejlkoder hvis den er så sløv.


  • #5   16. nov 2015 NJ gider ikke diskuttere med dig offentligt vi har taget den over SMS mht prisen så fik du en piaggio 45 scooter jeg havde sat billigt til 5000 kr den koster 9.995 hos en forhandler brugt med det dobbelte på klokken men summasumarum er skal bare have en bil der fungere og har du et problem så har du mit nr

  • #7   16. nov 2015 Ved ikke lige hvad du mener med jeg spiller dum ? men fint nok så kan du måske lige samtidig skrive hvorfor du sidder og sviner mig til her to timer efter jeg havde skrevet til dig og givet dig ret i at remmen sad korrekt og at abs fejlen nu var iorden ?? har på intet tidspunkt skrevet hvem du var eller at du havde lavet noget forkert men kunne jeg selv finde fejlen og det ikke var katten kunne jeg sælge den tilbage igen da de er rimelige dyre så forstår ikke du tager sådan på vej (y)

  • #12   16. nov 2015 Hvor længe har i 2 været gift?

Kommentér på:
problem med peugeot

Annonce