{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.782 visninger | Oprettet:

audi a4 quattro vs audi a4 b5 {{forumTopicSubject}}

hej.

hvad er folks mening om det skal være med eller uden quattro?

kikkker lidt på audi a4 b5 og kan ikke finde ud af om det er ca 25.000kr værd med quattro hvad mener folk om det? og hvordan med køreenskaber på de to modeler mod hinanden?

og hvor mange hk skal man op i før en quatto er hurtigere på en bane end en fwd? hvis man ville køre en track day?

er de på nogen måde samlingelige med køreenskber mod en bmw 3serie e36 eller e46?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi a4 quattro vs audi a4 b5
  • #1   17. nov 2015 Helt klart med quattro!

    Jeg har ikke haft min Audi på bane endnu (skal til foråret), men jeg har helt klart mærket fordelene ved quattro på de små snoede veje. Masser af grip, kan gå hårdere på gassen ud af sving ift. mine tidl. baghjulstrækkere og med quattro/sportsdiff. hjælper bagenden lidt med.

    En standard A4 er måske ikke ligeså god en track day bil fra fabrikken som en BMW, men opgrader undervogn og bremser, så har du sikkert en bil som er god både til hverdag og til sjov.


  • #2   17. nov 2015 Med quattro som hverdagsbil.
    Specielt om vinteren bliver det rigtig sjovt, og en hel del nemmere, og quattro systemet er så godt som skudsikker.

    Enig med Carsten J, dur ikke som trackday bil, quattro har det med at understyre en hel del.


  • #3   17. nov 2015 Altid quattro smiley har haft tre forskellige hvoraf den nuværende er en B5 avant quattro.. Har aldrig haft noget nedbrud på 4x4 systemet..
    Som trackday ved jeg ikke..

    Men vel dog sige som "R.B" af der er store fordele i regnvejr/ vinter/smatvejr... Har du først tosset lidt rundt om vinteren i sån en- ja så vil jeg næsten love du vil have en.
    Og det der med bare altid og komme frem af uden noget pis blir man afhængig af...

    Ellers skal du bare finde en 1,8 T quattro B5 og tune kværnen.. Så skal du nok komme sidelæns..


  • #4   17. nov 2015 Når jeg pisker min Audi rundt på de små bjergveje er quattro helt klart en fordel!

    Jeg kan køre bilen hurtigere og hårdere pga. quattro. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at det er en fordel på bane, men det finder jeg ud af om et par måneder smiley


  • #5   17. nov 2015 Mange tak for jers mening gerne mere info hvis der er nogen der har noget

Kommentér på:
audi a4 quattro vs audi a4 b5

Annonce