{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.480 visninger | Oprettet:

Generator hyler {{forumTopicSubject}}

Min generator er begyndt at hyle - eller det har den faktisk gjort i et stykke tid.
Den gør det kun på kold motor. Særligt ved feks omdrejnings fald når man slipper gassen og den stadig er i gear. Det er en metallisk hylen, altså ikke en "kilerems-hylen".

Kan den mon leve længe nok til jeg får støvet en op hos en hugger? smiley

Og dernæst er det til at skifte for en ufaglært? smiley

Det er en Toyota Aygo med 170.000km på tælleren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generator hyler
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #1   20. nov 2015 Det er ikke svært at skifte generator på sådan en men der er ikke meget plads og du skal til den nedefra og det er nok lejerne der er døde så den kan dø hvornår det skal være

• #2   20. nov 2015 Hvordan kan du være sikker på at det lige netop er din generator der hyler?
    Er der ikke omløberhjul og remstrammere blandet ind i remmens forløb?
    Gear indkoblet eller ej har jo ikke noget med de remtrukne devices at gøre. Måske er det bare dit differentiale der er ved at være træt??

• #3   21. nov 2015 Det er aygo, jeg tror ikke den har differentiale, hvis du altså mener bagtøj? smiley

• #4   21. nov 2015 Jeg er ret sikker på at det er generator, den hyler også i tomgang når den er kold smiley

Men jeg er ikke fagmand, så jeg kan ikke være helt sikker på noget som helst smiley

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

#5   21. nov 2015 Nem måde at finde ud af det pil remmen af og roter manuelt generator og medløber hjul osv.

• #6   21. nov 2015 Ja. Jeg så også en video med en der brugte en skruetrækker til at lytte med smiley så kunne man hurtig spore dig ind på hvad der hylede smiley

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

#7   21. nov 2015 Kan man også tror dog det er besværligt på sådan en

Kommentér på:
Generator hyler

Annonce