{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Bremserør på e39 touring {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Spørger sikkert dumt, men bremse rør er det kun en bestemt dimension?

Er uddannet vvs så skulle nok kunne bøje rørerne til, er der nogen der har en ide om hvor mange meter jeg ca skal bruge? +- et par meter til spild

Kan jeg nøjes med det biltema grej til og lave kraverne på enderne af rørerne?

Antal liter bremsevæske?

Andre fif nu når vi er igang?
Havde forestillet mig og demontere de eksisterende og rulle det nye rør ud ved siden af og ligge 1/2m ekstra til.

Er der noget ved og sætte de stålarmerede slanger på fra schmiedmann ud over det er lir?Har tænkt mig og skifte dem uanset hvad.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremserør på e39 touring
  • #1   23. nov 2015 1 liter bremsevæske er rigeligt, mht til kraveværktøj
    bruger jeg selv det lille sæt fra Biltema(det store er dog nemmere at ha med at gøre) vil gætte på du skal bruge 8-10 m bremserør og der er kun en størrelse.
    Mange gange kan det ikke svare sig at købe bremserør og omløbere for sig men derimod købe et komplet sæt lavet til bilen(købes hos Thansen au2parts ftz osv) der er ikke forskel på hvor du køber det og det er samme kvalitet.
    Vh jannik

• #2   23. nov 2015 jamen jeg købte selv det billige fra biltema, og det har jeg skisme brugt meget - vil ikke udelukke at et godt dyt sæt er bedre, men til hobby-brug så erd det læng fint - ellers har jeg bare købt en rulle med bremserør, fik det sidste i T-hansen i sådan rød "Quick brake" kasse, og en røvfuld omløbere - og det funker fint for mig, mht. bremsevæske - så en god liter, så er du kørende uden problemer smiley

Kommentér på:
Bremserør på e39 touring

Annonce