{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.721 visninger | Oprettet:

Golf IV efter dødt batteri {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har købt en VW GVW Golf IV i august, og da jeg først lige er blevet 18 år i søndags og får kørekort inden jul skulle den lige luftes som den er blevet regelmæssig siden køb. Da jeg så glemte at slukke lyset på bilen og først opdagede det her forleden dag at der ikk var noget strøm så smed jeg laden på, og batteriet blev ladt helt op. Men efter den har været helt død for strøm kan jeg ikke låse op eller låse bilen med fjernbetjeningen, og før da jeg tog nøglen ud af tændingen/starten tog den strømmen fra radio, men nu tager den ikk strømmen fra mere? Hvad kan der være galt?

Mvh.
Rasmus P. Mikkelsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf IV efter dødt batteri
  • #1   2. dec 2015 Fjernbetjeningen: Skift batteriet i din fjernbetjening.....
    Radioen kan have fået en ny indstilling, nogen radioer spiller videre 1 time efter at tændingen er taget fra.
    Det kan også være bundstykket i din tændingslås, De har det vist med at fejle på de der Golfer.

    Jeg ville dog nok lige starte med at tage en pol af batteriet, vente en times tid og så sætte polen/strømmen til igen.

    Det kunne måske nulstille dine fejlting.


  • #2   3. dec 2015 Tror ikke det er batterie i fjernbetjeningen siden det både gælder reserve nøglen og den originale

Kommentér på:
Golf IV efter dødt batteri

Annonce