{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.267 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Tilmeldt:
27. aug 2010
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6

Audi A4 B5 {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. smiley

Har en Audi A4 B5 fra 97..
Mit problem er den er utæt så når det har regnet er det som om der løber en hel kanal med vand ned langs føresiden og havner bagved føresiden..!
Har haft hele gulvtæppet oppe, og der var intet at bemærke..!
Har også være ude under hjælmen og se om der kunne være et hul det ku løbe ind igennem men syns ik jeg ku finde det.!
Er der nogle der har oplevet lignende med deres..??
Håber der en der kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 B5
  • #1   3. dec 2015 Kig ope under batteriet. Ved forruden. Der er et dræn. Hvis det er tilstoppet bliver der fyldt med vand der ope og så løber det til sidst ind i kabinen.

    Billede er kun til at vise hvor.


    profilbillede
  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #2   3. dec 2015 Ok.. Havde en kammerat der A4 B5 "fan" han nævnte godt nok også noget med et dræn oppe foran..! Tager lige på værkstedet senere og tjekker det..!
    På forhånd tak for hurtigt svar.. smiley


  • #3   3. dec 2015 Den er ikke med soltag ? Kender en der havde nogen problemer med noget dræn også fra soltag et dog på en golf 3

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #4   3. dec 2015 Nej den er ik med soltag..!
    Det den blå jeg har på min profil..!
    Men tænker bare, det da et dårligt system hvis det ka flyde over og ind i bilen..!


  • #5   3. dec 2015 Kig ovre ved styreboksen, der er et stort hul ned til kabinen, og det er typisk drænet bliver stoppe til at diverse blade smiley

  • #6   3. dec 2015 der sidder to dræn. Et under batteriet og et ovre under bremseforstærkeren. Ligger der vand oppe ved torpedoen er det helt sikkert et af disse der er stoppet.

  • #7   3. dec 2015 Jeg kan kun bekræfte #6. jeg har været der flere gange. Den under bremseforstærker kan klares med et stykke stift ledning. Den er sidder under batteri, kan klares når batteri er fjernet. Mvh. Gert

Kommentér på:
Audi A4 B5

Annonce