{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Aktiverer baklys kontakt 1. gear? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har en VW Crafter fra 2009 jeg bruger til at flytte racer bilerne rundt med.

Jeg har dog et problem med at når man skal i første gear, så bliver baklys kontakten påvirket, så baklys tænder et kort øjeblik. Det er lidt upraktisk da bagved kørende folk jo får et anfald af granat chok pga de ekstra baklygter/arbejdslamper der er monteret bagpå og på traileren.

Er der nogen VW eller Mercedes folk som ved om det er et normalt problem på Crafter/Sprinter modellerne? Tænker at det måske er pga slør i gearstangen, at den kan ramme baklys kontakten når man skal i 1. gear?

Ville være super hvis der sad en derude og vidste hvad der skulle til for at løse det problem. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiverer baklys kontakt 1. gear?
  • #1   10. dec 2015 nu ved jeg ikke lige på en crafter men man kan vel få et renoverings sæt det kan man til de fleste biler

• #2   10. dec 2015 Chris V. Går ud fra at du mener til en manual gearkasse?. Ved at den sprinter jeg kørte i som taxa som standard ikke gjorde det, men ved at drille lidt kunne man få gearstangen i sådan en placering at den faktisk tændte baklyset når man gik i første eller deslige. Men ikke hvis at man skiftede normalt.

• #3   10. dec 2015 Ja en manuel.

Har prøvet at åbne op så jeg kan se hvordan den kan komme til at aktivere bak kontakten. Umiddelbarr ser det ud som om at der er slør i kuglen som gearstangen vipper over.

Kommentér på:
Aktiverer baklys kontakt 1. gear?

Annonce