{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Audi centerkapsler på"
Audi A6/S6 centerkapsler?
Jeg har ledt på nettet som en gal her til aften efter nogle kapsler til mine nye fælge. Jeg frygter at det bliver en dyr fornøjelse at købe dem hos den lokale Audi forhandler, så ville se om jeg kunn...
Jeg har ledt på nettet som en gal her til aften efter nogle kapsler til mine nye fælge. Jeg frygter at det bliver en dyr fornøjelse at købe dem hos den lokale Audi forhandler, så ville se om jeg kunn...
Skrevet af: - Retro Ronja - - 22. apr 2010
centerkapsler
har forsøgt at måle mine alufælge, mangler centerkapslen, er der noget der hedder 48mm? kan ikke finde noget på nettet? helst med audi mærke hvis folk ved noget
har forsøgt at måle mine alufælge, mangler centerkapslen, er der noget der hedder 48mm? kan ikke finde noget på nettet? helst med audi mærke hvis folk ved noget
Skrevet af: Mikkel R - 11. nov 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
jul 2014
Følgere: 14 Svar: 2.877
jul 2014
Følgere: 14 Svar: 2.877
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XAUDI+FELGENDECKEL+NABENDECKEL+RADNABENDECKEL+NABENKAPPEN+EMBLEM.TRS0&_nkw=AUDI+FELGENDECKEL+NABENDECKEL+RADNABENDECKEL+NABENKAPPEN+EMBLEM&_sacat=0
Audi centerkapsler på Seat fælge ??