{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.974 visninger | Oprettet:

Delphi DS150E problemer {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige købt en Delphi DS150E kopi tester på ebay, jeg kan ikke få den til at finde testeren VCI smiley
Har prøvet at få den til at søge bluetooth, og med kabel, dog uden held.
Er inde og prøve at få kontakt til bilen.
Kan ikke finde den rigtige com port..?
Noget der har bøvlet lidt med det, eller er lidt it nørd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Delphi DS150E problemer
  • #1   27. dec 2015 Installere den driver den føler med til den

• #2   27. dec 2015 Det har jëg gjort smiley

• #4   27. dec 2015 Det lyder træls
    Den viser dette

profilbillede
  • #5   27. dec 2015 Gå ind i indstillinger og find enheder vil næsten væde på den mangler sin driver det tog mig lang tid og finde ud af

• #8   27. dec 2015 Har fået det til at virke.
    Det var driveren der skulle opdateres smiley
    Mange tak for hjælpen

• #9   27. dec 2015 Holm - syntes jeg har læst man skal passe på med at opdatere firmware,
    er det noget du kender til om det er rigtigt ?

• #12   27. dec 2015 Okay, takker smiley

• #14   27. dec 2015 Super, takker smiley

• #15   29. dec 2015 Har også lige fået en, men gør det samme, synes nu heller ikke de blå tænder rækker ret langt.. er ikke sikker på hvorfor og hvordan, men pludselig var der kontakt, i det som hedder iss mener jeg, så kunne den læse fejl og ting, registrere pærer som har været sprunget i sin tid, fejl på en m43b19 motor mener jeg, min er en 328i, men med tiden kan jeg vel lære den at kende, og få den til at virke korrekt, angående bluetooth, bærbar skal sgu da ikke stå oppe på taget !!

• #17   29. dec 2015 tja, bærbaren skal vist lige ha en kærlig hånd, er blevet fuldstændig tømt og renset og hvad ved jeg, men havde jo også problemer med at de kunne finde hinanden, men kommer nok, kan forstå andre får det til at virke, så lykkes nok også for mig..

• #19   26. jan 2016 jeg ved ikke hvad det crack program lige er, så nej, men forstår nu heller ikke så meget angående computer og den slags..

• #21   26. jan 2016 tja, jeg kan da måle lidt ting på min egen bil, live målinger, omdrejninger, grader på knaster og gasspjæld og lignende, ved ikke hvad jeg skal bruge det til, men på fx en Citroën Saxo årg. 2000, en Fiat Stilo ca 2002 kunne jeg ikke rigtig noget, lige se fejl på airbag og sådan, det var det, 2 diesel biler, en Alhambra fra 2003 og en Octavia fra 2005 kunne jeg også kun lige læse fejlkoder, heller ingen live målinger der, mangler at få åbnet et program jeg fik tilsendt på en mail, de var fyldt med virus og skidt, tolerancedata har jeg, men det andet program aner jeg ikke hvad er, og om det betyder noget for brugen af testeren, men synes jeg så én af dem der solgte testerne på dba viste nogle skærmbilleder af hvad de kunne, dét finder jeg ikke på min, fx noget med om hvor vidt Vanos virker på BMW, synes jeg jo ville være interessant, men har ikke lige prøvet mere med den i lidt tid, kan i min vildeste fantasi ikke se at den skulle kunne kode dyser, nøgler og alt hvad de siger smiley

• #23   26. jan 2016 Nå okay, altså den cdrom som følger med du roder med, havde jeg også bøvl med, jeg installerede det ikke selv altså, men hun sagde det var noget knald, og så skulle der også gøres noget igen senere fordi den ikke kunne finde driveren, sagde den til mig, computeren, men så har jeg haft forbindelse siden..

• #28   23. jul 2016 Bøvler med samme problem. Er det computerens firmware man skal opdatere eller hvordan? Min vil heller ikke finde nogen USB port og siger den skal have en opdatering og er ikke nogen elektronik haj..

• #30   23. jul 2016 Har skam fået det installeret. Men når jeg kobler testeren til kan den ikke finde nogen USB port, og siger updater firmware,

• #32   23. jul 2016 Tak for det Holm. Det vil jeg prøve ??

• Jim H
    Jim H Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #33   24. jul 2016 Hej.
    Jeg har Delphi pogrammet (kopi) på installeret og det har virket fint.
    Nu har windows 10 opdateret af sig selv, og nu siger den at "jeg skal registrere" pogrammet før jeg kan bruge det.
    Er der en der ka tricks ell ved hvad man gør her?
    Mvh Jim

• #34   11. mar 2018 Hva betyder det når min ds150e lyser rød isteddet for blå ?

• #36   19. jul 2019 De der Delphi tester kopi man kan købe på eBay Wish og ander steder er faktisk ikke nogle kopi tester da det er Delphi der selv laver dem. På det værkstedet jeg arbejder havde vi en Delphi tester kopi. Og så havde vi en ude fra auto-g for at fortælle om Delphi tester. Har fortalt at de kopi tester fra Delphi er Delphis ejen. Bare så i lige ved det B)B)

Kommentér på:
Delphi DS150E problemer

Annonce