{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.881 visninger | Oprettet:

André A
André A
Tilmeldt:
14. maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Peugeot 107 Gear/kobling {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem med min 107 fra 2008. Bilen har kørt ca. 70.000
Ved et gearskifte fra 1 - 2. gear fik jeg sluppet koblingen for hurtigt, og den "børstede tænderne".
Efterfølgende er det meget svært at få den i 1 og 2. gear, og når jeg prøver at få den i bak gear, børster den igen tænderne inden den går i gear.

Jeg har prøvet at justere koblingen, men uden at det har hjulpet..

Nogle der har oplevet samme problemer, og evt har et svar på hvad det kan skyldes. På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 107 Gear/kobling
  • #1   28. dec 2015 Har en Peugeot 107 fra 2007, hvor jeg måske også lige er kommet til at "børste tænder", dog kan jeg ikke huske hvilket gear det var. Men har oplevet at mit bakgear har gjort det samme, men det er ikke hvergang den har gjort det.

    Dog vil jeg mene at 1 gear er meget lavt, i den forstand at du skal langt ned i omdrejninger før den kan hoppe i gearet.


  • André A
    André A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   28. dec 2015 Har du fået lavet noget ved det ? eller kører du med det..
    Jeg skal have lavet noget ved min, da det ikke er optimalt at børste tænder hver gang jeg skal i bak smiley


  • #3   28. dec 2015 Ny kobling, de er svage på de biler

  • André A
    André A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   28. dec 2015 Tak Theis - Men kan en lille fejl i gearskiftet smadre hele koblingen ?


  • #5   28. dec 2015 Ja hvis den er slidt i forvejen skal der ikke meget til. Vi har skiftet mange koblinger på dem, de er af dårlig kvalitet, har skiftet på flere der har kørt under 50000

  • #6   28. dec 2015 Har ikke skiftet min, da min ikke "børste tænder" længere når jeg sætter den i bak gear. Skal dog siges at den kun gjorde de 1 til 2 gange og så stoppede den.

Kommentér på:
Peugeot 107 Gear/kobling

Annonce