{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.500 visninger | Oprettet:

skoda fabia vinduesvisker defekt {{forumTopicSubject}}

hej vi står i den situation at vinduesviskeren på vores skoda Fabia ikke virker.
der er strøm ved sikring, og visker motor virker også.
vi kan se på computeren at der skulle være et visker relæ et sted i bilen der skulle hedde noget med 9 men nogen der ved hvor den sidder henne kan den sidde i styrboksen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoda fabia vinduesvisker defekt
  • #2   6. jan 2016 vi satte strøm til motoren og kunne se den kørte så fejlen er i mellem relæ og motor. da kontakten slet ikke reagerer når man trykker den op vil jeg mene det var relæ der er i stykker men kan ikke fine den vil gerne lige udmåle der inden jeg køber ny kontakt

  • #4   6. jan 2016 nej har ikke haft den ude enu den virker på bag viskeren og bord computer så det skulle være mærkelig hvis det kun er op af den ikke virker

  • #6   6. jan 2016 man plejer jo at kunne mærke når det er slør i det.
    den startede med at ta en sikring så satte vi en ny i og den virkede igen. men kort tid efter stoppede den med at viske men sikring er ikke sprunget og der er strøm ved sikring er udmålt


  • #7   6. jan 2016 Nu skal du lige passe på du ikke bliver snydt, viseren kan nemlig ikke køre når frontklappen er åben. Det skal du lige huske i din fejlfinding.

  • #8   6. jan 2016 okay viste jeg ikke men den er lukket har fundet ud af at det relæ skulle sidde til venstre for koblings pedalen må i gang med at skille den af i morgen

  • Jacob N
    Jacob N Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 12 Svar: 5
    #9   30. jan 2016 hey, fandt du ud af det :o) ? ( har samme problem og leder efter nummeret på relæet ) / Jacob

  • #10   31. jan 2016 ja det var relæet har desvære ikke nummeret lige nu da køresten er ude og køre mener stadig de gamle relæer er i handskerummet må lige kigge i morgen

Kommentér på:
skoda fabia vinduesvisker defekt

Annonce