{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.787 visninger | Oprettet:

Eftermontering af fartpilot, Passat. {{forumTopicSubject}}

Halløj folkes, vi skal en smut til Østrig nu her i min Passat, og jeg vil i den forbindelse gerne lige have eftermonteret fartpilot i den.

Det drejer sig om en Passat 3bg 1,8t fra 2001

Hvad skal jeg have monteret i den inden kodning?

Godt nytår der ude ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermontering af fartpilot, Passat.
  • #2   6. jan 2016 køb et sæt ved kufatec.de der får du også en detaljeret monterigsvejledning med.

Man skal have ny stilk på og så skal man trække nogle ledninger fra stilken og op til din motorstyring hvor man skal skille nogle stik ad og sætte nye ledninger i. Det lyder nemt, men der skal skilles en del af oppe under instrumentbordet for at kommer op til de stik. Jeg gjorde det hele på vores egen passat på en 3-4 timer.

• #4   6. jan 2016 De gange jeg har monteret det på en 3bg, har det været nok at skifte armen og kode bilen til det. Armen har jeg flere gange købt hos div hugger for ca 300kr. Og hvis du kender nogen der har VCDS tester, så tager det 5-10min at kode.

Held og lykke med det.

• #5   6. jan 2016 så har jeg nok bare været "uheldig" for der var ikke forberedt til det

man kan se her hvad man skal gøre

http://vwgolfr32.co.uk/passat-ccs.pdf

Kommentér på:
Eftermontering af fartpilot, Passat.

Annonce