{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vr6 swap
  • #2   11. jan 2016 altså hvis jeg havde tænkt mig at gå igang med sådan et swap så mon ikke jeg havde tænkt tanken omkring skat, syn Osv først ? smiley men tak for at minde mig om det smiley ja ved godt det er et større projekt og havde også en ide om det kunne fange om sig. Men det jeg spørger om er jo så om der er nogle der har erfaring med sådanne swap så man kan få nogle virkelige facts på bordet. Men tak for svar smiley god aften

• Kristoffer J
    Kristoffer J Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 15
    #3   11. jan 2016 Google er din ven smiley

• #4   11. jan 2016 yes ??;) har også kigget en masse. ville bare hører om der ellers var nogle her inde der har prøvet det smiley og hvad de har oplevet smiley

• #6   12. jan 2016 is på pusher! teenager er nogke år siden. Men tak. og i øvrigt utrolig modent skrevet? kig lige spørgsmålet igennem igen hvis du mener du fik besvaret mine spørgsmål... Men hvis du nu bare havde lidt omløb havde du jo nok gættet at en total uerfaren nok ikke gik gennem sådan et projekt og mon ikke han så ved lidt om reglerne også? Men det jo nok sådan nogle som dig der holder statistikken oppe for børnhavementaliteten her inde. Men jeg må jo så gå til et vag forum i stedet. troede bare folk her på bil galleri viste bare et eller andet. tak.

• #8   12. jan 2016 noget du har prøvet?

• #10   12. jan 2016 nej okay smiley

Kommentér på:
vr6 swap

Annonce