592 visninger
|
Oprettet:
Motor problemer? {{forumTopicSubject}}
Vidste ikke hvad jeg skulle skrive i overskriften..
For det første.. Så hver gang jeg kører over et lille bump, så piver det helt råddent.. Lyder som noget fjeder eller sådan noget.. Har fået den sænket for 2 måneder siden..
For det andet, så hyler mine bremser, når jeg bremser.. Hvad kan jeg gøre ved det egentlig..
For det tredje, så når jeg sætter igang.. Altså fra første gear, så hopper den rimelig voldsomt.. Det er ikke altid, men en gang imellem..
Nogen der kan svare på nogle af disse spørgsmål, da det irritere mig rimelig meget
maj 2005
Følger: 62 Følgere: 63 Biler: 12 Emner: 50 Svar: 623
Det kan skyldes at pakdåsen er utæt, så der kommer fedt og olie ud på koblingen. Så vil den nemli komme til at ryste idet man sætter i gang, men ikke når man skifter fra 2-3. for der kører bilen.
maj 2005
Følger: 62 Følgere: 63 Biler: 12 Emner: 50 Svar: 623
Du kunne prøve at køre en tur og køre bremserne lidt varme og prøve at lave en hård nedbremsning fra 80-100 stykker ned til 0. Men uden et blokere, og tjek lige at der ikke kører nogen bagved først.
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.585
Mht problem 1, så stå ud af bilen og tryk den ned eller gyng den i de 4 fjedrer, en efter en. Fin derved ud af hvilken af dine fjædrer den er gal med.
Derefter, find ud af hvilken del af dit ophæng der piver. Det kan nemlig både være stødæmper og bøsninger..
Til dette formål kan du eventuelt anvene 1 stk kammerat der trykker på din bil mends du lytter efter ( pas på ikke at få noget i klemme)
feb 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 278 Svar: 1.819
Motor problemer?