{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

søger sports kaliber til Grande Punto {{forumTopicSubject}}

Go'Hejsa dudes ??

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle der forhandler sports bremsekaliber?

bilen er en Fiat Grande Punto 1.9jtd 130 sport fra 06..

jeg har tidligere haft succes med at finde et par dobbelt ventileret brembo skivebremser, men jeg kan dælme ikke finde sports kaliber nogen stedet ??

og nu er det på tide at få opgraderet kaliberne også ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger sports kaliber til Grande Punto
  • #1   27. jan 2016 Må da lige spørge, hvilket mærke skive du har sat på ?

• #2   27. jan 2016 syntes ellers jeg havde skrevet det i tråden smiley

der sidder dobbelt ventileret Brembo skiver på..

Men kan simpelthen ikke finde kaliberne til den smiley

• #3   27. jan 2016 Du skriver, du har tidligere haft succes med, så jeg går ud fra det er datid.

Tror ikke du kan finde nogle Brembo kalibre der passer på den originale diameter bremseskive.

• #4   27. jan 2016 æv.. havde håber jeg kunne finde nogle bedre kaliber og gerne noget brembo.. de gamle kaliber er slidte og står til udskiftning, derfor tænkte jeg at det kunne være fedt at få dem opgraderet i samme omgang smiley

pokkers..

• #5   27. jan 2016 Skiftede i sin tid til Brembo fra en Coupe 20v turbo på min Punto GT.
    Det kunne du undersøge om det kan lade sig gøre.

• #6   27. jan 2016 Hvis det skal være brembo, kan du jo evt tage den fra en anden bil, med samme størrelse skiver.
    (Peugeot 406 coupe, køre orginalt med brembo)
    Så skal du måske have lave et andet beslag.

Ellers er der xyz, som er af samme kvalitet som brembo.
    Mener turbo.dk sælger dem.

Eller hvad med novitec, føre de ikke nogle bremser til din vogn. ?

• #8   27. jan 2016 Nicolai b skriver " Ellers er der xyz, som er af samme kvalitet som brembo" smiley

jeg er enig i at brembo er rimelig opreklamerede, men har haft et sæt xyz på en bmw hvor den ene skive exploderede pga varme , og desuden de klodser der fulgte med nærmest smuldrede væk og ligeså flækkede på begge forhjul ved trackday brug, det har jeg sgu aldrig oplevet på nogle andre kits EVER, så vil tillade mig at sætte spørgsmålstegn ved deres performance og kvalitet.

er vi ude i billige mærker så er der bla , K-sport - D2 - PB Brakes - men vær opmærksom på delene når de skal skiftes gerne koster det samme som de gør til f.eks brembo og stoptech..

Jeg ville til HVER en tid vælge Stoptech de er klart bedst til prisen.

Stefan Prøv at skriv til Per stacke fra pean sweden .

De har stortset ALT i bremser i alle mærker , han kan med garanti svare på dit spørgsmål .. Men som Hans skriver så er "større/bedre" kalibere gerne i sæt med større skiver og klodser .

http://www.peansweden.com/

• #9   27. jan 2016 Her er en lille test af de førende mærker , vi brugte selv K-sport på supercup bilen i 2012 , og de rigtig fine men de har en tendens til at blive mega varme og begynde at ryste rigtig meget og så skal de enten drejes af eller byt til nyt for at afhjælpe problemet , og det bliver dyrt i længden...

profilbillede
  • #10   27. jan 2016 Du skal da have faldskærm til at stoppe den brutale Fiat smiley

• #11   27. jan 2016 lol pind tror da vidst ikke du skal snakke for meget med den flyvinge du fik monteret på din bovlamme peugeot, der ikke engang kan køre hurtigt nok til at bruge den til noget , og så på en fwd HAHA...

• #12   27. jan 2016 Dennis:

profilbillede
  • #13   27. jan 2016 Nogle tror nok de får en nominering til det der pis til reality awards for bøsserøve og dummenikker..

• #14   27. jan 2016 haha Pind flot du kunne kopiere det billede jeg lagde op af dig i en tidligere tråd...

• #15   28. jan 2016 Dennis jeg har selv fundet det billede tidligere, og det kunne meget nemt være dig, hvis du stod foran mig og kiggede op på mit ansigt så ville du pisse i bukserne din lille horeunge.
    Du er ikke andet end en lille taber der forfølger andre på nettet alene for at spille smart.

• #16   28. jan 2016 ja det har du da helt sikkert...

Den eneste taber her er sgu da dig , du har så travlt med at kritisere andre for f.eks her at opgradere bremsere , det jo ikke os alle der lever din thansen drøm heldigvis.. fis nu bare ud i din teenage flyver øøøh bil og kør ud og se om du kan score nogle små teenage tøser nede ved tanken ....

• #17   28. jan 2016 LOL du er en lille social taber som ingen vil have med at gøre, få dig dog et liv taber.

• #18   28. jan 2016 hey gutter.. smiley

tak for jeres svar.. jeg har lidt at søge udfra nu smiley

jeg har dog et lille spørgsmål mere vedr bremser:

en Abarth Grande Punto, køre den med samme kaliber som en almindelig Grande Punto? for så kunne jeg jo gå efter disse smiley

PS. fik lige sat den nye forkofanger på, den må I lige se smiley

profilbillede
  • #19   28. jan 2016 Pind; ved godt den ikke er hurtig eller nogen racer denne, men med 350nm i den, vil jeg også gerne kunne stoppe igen smiley har tidligere prøvet at bremserne svigtede efter de blev for varme (det var inden jeg skiftede til de dobbelt ventileret brembo skiver)

• #20   28. jan 2016 Det var skam heller ikke ondt ment smiley
    Men hvis ens bremser bliver for varme på offentlig vej, så kører man måske lidt for frisk smiley

• #21   28. jan 2016 Nu er det jo ligemeget hvor mange NM den har i forhold til bremserne.
    Din bil har jo ikke en højere topfart af den grund.

Og i to andre børn.. Jeg har en boksering i stuen, skal i have en tur i den med det humør i er i ?

• #22   28. jan 2016 Altså en pænt stor stue du har Hans smiley jeg er frisk hehe..

Desuden er det dejligt der findes nogle unge som tænker bedre bremser , istedet for kun TUN TUN TUN , TUN BOKS , STORE flyvinger osv.....

• #23   29. jan 2016 Jeg har tre stuer, så kan den ene jo nemt være karlekammer...

Kommentér på:
søger sports kaliber til Grande Punto

Annonce