{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.022 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Tilmeldt:
29. jan 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Manglende lys på trailer {{forumTopicSubject}}

jeg har fået et problem med mit trailer lys.
For et stykke tid siden skulle jeg bruge en trailer, jeg lånte en på jobbet. Da jeg 2 gang skal på losseren siger min kone at lyset blinker i højre side. Jeg lader bilen stå i tomgang, og slår et par gange på lygte glasset. og alt lys forsvinder, blot ikke blinklys , der virker i begge sider.tjekkede om der var en pære der var sprunget. ingen itu. satte traileren tilbage. så Her for 2 dage siden købte jeg en brugt trailer. da jeg satte den til var der samme problem intet lys virker, blot blinklys i begge sider. min nabo der er elektrikker har tjekket mit trailerstik på bilen. kun blink virker. alt lys på traileren virker med hans bil foran. Min bil er en Kia ceed Gt fra 2015. Jeg har prøver at finde hvilken sikring der burde være gået efter indstruktions bogen. kan bare ikke finde en. alt lys og elektronik virker i bilen.
Hjælp
Ps. det er et anhængertræk monteret hos kia inden jeg fik leveret bilen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende lys på trailer
  • #1   30. jan 2016 Hvis det ikke er en sikring eller en simpel løsning, er der vel garanti på bilen. Så må de jo lave det om, hvis det ikke virker.

  • #2   30. jan 2016 Det er da bare at sende den ned til Kia. Det er helt klart garanti så det gad jeg ikke selv bøvle med.

  • #3   30. jan 2016 Har oplevet problemet på jobbet, med en ny hyundai, kunden kunne ikke bruge sin trailer. Det viste sig at ledninger sad anderledes på bilen end i trailer stikket. Så der skulle lige byttes lidt rundt.
    F,eks når han bremsede lyste hans blinklys.


  • #5   30. jan 2016 jeg har oplevet på en del nye biler, og lyset altså ikke virker, før man har tændt lyset manuelt..

    Altså, trailer stikket bliver ikke aktiveret ved det normale køre lys som tænder..


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   30. jan 2016 Og nej der er ikke fugt i lygterne eller stik. Som jeg skrev virker trailerens lys med andre biler koblet til. Det var blot en forespørgelse om at der var en eller anden der viste hvor sikringen sidder hvis der er en. Så slap jeg for at skulle have alle Micro sikringerne ud og måle efter. Jeg kan ikke se om de er gået med det blotte øje. Jeg har også haft andre traileren på bilen før i tiden uden problemer. Den trailer hvor det skete. Havde jeg brugt dagen før på 2 ture uden problemer hvor lyset virkede.

  • #7   30. jan 2016 Fif. Køb en ordentlig bil der ikke bare må men også kan trække en trailer.
    Din bil kan vel ikke trække strøm til traileren.


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   30. jan 2016 Kære pind. Hvor må du dog have overskud i dit liv. Tænk at du gider bruge din tid på at skrive et svar til sølle mig. som kun har råd til en Kia og en brugt trailer "Det er stort". Ja men tak for rådet. Jeg fare da straks ud og køber en Q7 på hvide plader i morgen når jeg får øjne. Så er alt jo løst. Atter en gang tak.

  • #10   31. jan 2016 haha

  • #11   2. feb 2016 #9
    Ja de har da i hvertfald ikke mærket imod sig, men hvad ved en snotdum gammel københavner uden bil også om det, tag du nu bare dine stoffer og fedt væk herfra taber.

    #8
    Så må du jo prioritere.


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   2. feb 2016 Pind, lad nu være at at kommenterer alt. Hvis du havde lidt omløb i hatten havde du bare glemt hvad der var skrevet om dine gamle biler. Og dine mystiske kommentarer var glemt i løbet af et par måneder.

  • #13   2. feb 2016 Jeg er ret ligeglad med hvad folk skriver om de biler, de er længe væk og jeg har ikke planer om at oprette andre i fremtiden heller.

    Hvis du havde lidt omløb i dit lille hoved ville du ikke forvente at en discountbil fungerede ligeså godt som et anerkendt mærke/model smiley
    Ka' du hyg dig taber smiley


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   2. feb 2016 Kære pind. Må jeg atter en gang fremhæve din manglende sans for association ( manglende fornemmelse el. Lign. Fremkalder en Forestilling om andet end tankeforstilling) når jeg nu læser din " sikkert i dine øjen" fornuftige tankegang. Er mit gæt at du ikke er over 20 år. Og har ingen erfaring fra det virkelige liv. Vh din ven

  • Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #15   29. dec 2017 Fandt du fejlen? Jeg har præcis samme problem med min Nissan.

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #16   29. dec 2017 Hej Peter. Det var en sikring der var gået. Kia ceed GT med 204 HK. Bruger micro sikringer.

  • Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #17   29. dec 2017 Tak for svar, det var det også på min. Godt nytår.

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #18   29. dec 2017 Tak og i lige måde

  • peter j
    peter j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #19   27. dec 2022 Hej Michael.
    Kan du huske hvor sikringen sad henne? Jeg har nemlig samme problem på min ceed? Var det i boksen inde i bilen?


Kommentér på:
Manglende lys på trailer

Annonce