{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremser skævt
  • #1   30. jan 2016 Vil tro den skal udluftes sammen med en tester der kan aktivere ABS blokken, uden tester kan/vil der være luft inde i blokken.
    Hvis alt det andet virker 100% kan det være der at fejlen ligger.

• #2   30. jan 2016 Man kan ikke sætte tester på den Honda kun med blink koder

• #3   30. jan 2016 du har skiftet bremse skiver og klodser ikke?

• #4   30. jan 2016 Hej
    Kører stemplerne frit?
    Kører åget frit?
    MVH KP

• #5   30. jan 2016 Ja

• #6   30. jan 2016 Jeg har lavet en trykmåler til at skrue på bremsesystemet. Starter ude ved kaliber og slutter ved hovedcylinder. Har været ude for, at en bremseslange var synderen.

• #7   30. jan 2016 Link til sådan en fætter

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 329
    #9   30. jan 2016 Bremseslange Benny Bob.

• #10   30. jan 2016 Tror nu i læser det forkert.., for tror han spørger til det jeg har markeret med fed skrift.,
    Og ikke et spørgsmål om bremseslange....
    <<<<
    i dag kl. 16:10
    Jeg har lavet en trykmåler til at skrue på bremsesystemet. Starter ude ved kaliber og slutter ved hovedcylinder. Har været ude for, at en bremseslange var synderen.
    >>>>

• #11   31. jan 2016 Luft i systemet eller en bremseslange der er defekt, læste om en der havde lavet en Storm P løsning, der blev monteret en anordning der gav lufttryk i hovedcylinderen, derved blev det lettere at udlufte, men der findes også det system der giver væske nede fra kaliberen og påfylder bremsevæske på den måde, men kan ikke huske hvad det system hedder.

• #12   31. jan 2016 Hej
    En bremseudlufter
    Erhverves ved diverse værkstedsudstyrsbutikker -er til trykluft og fungerer ved vacuum. rigtig anvendelig hvis alm. udlufter ved pedal aktiveringer ikke er tilstrækkelig til en drilsk luftlomme
    MVH kp

• #13   1. feb 2016 buggi boy kan du ikke sende et billede af den kan man evt købe den et sted ?

• #14   1. feb 2016 Det er jo Kim J i #6 det skriver om sådan en dims... ikke mig... smiley

Jeg har aldrig oplevet om luft i en abs blok som ikke kan kommke ud...

Du skrev jo fra start af at du har skiftet kaliber, slanger, bremseforstærker....

Men ikke noget om at du har skiftet skiver, klodser osv.

Hvis det var fordi den bremsede skævt at du skiftede bremseforstærker, ja så har det været spild af penge.
    Jeg vil gætte på at der er noget du ikke har skiftet, eller renset og smurt...
    Måske du har brugt brugte dele, osv.

Hvis den bremser skævt, så skal du gå dine bremser igennem ude ved hjulene og ikke alle andre steder.
    Og er der luft i dine bremser, så ville den nok ikke bremse så meget skævt, du skal tjekke dit arbejde igennem igen, og ikke bliver ved med bare at udskift de forkerte ting. smiley

Kommentér på:
bremser skævt

Annonce