4.223 visninger
|
Oprettet:
bremser skævt {{forumTopicSubject}}
hej har en Honda civic der bremser ca 40% skævt forand den bremser mere på venstre foraksel ind højre har skifte
kaliber og slanger bremsforstærker en alu for dele i motor rummet og udlufte mange gange ? ville prøve abs blok nu men har i nogle ideer ?
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.292
Hvis alt det andet virker 100% kan det være der at fejlen ligger.
sep 2007
Følger: 67 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 148 Svar: 293
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 45 Emner: 43 Svar: 1.971
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
Kører stemplerne frit?
Kører åget frit?
MVH KP
sep 2007
Følger: 67 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 148 Svar: 293
feb 2015
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 586
sep 2007
Følger: 67 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 148 Svar: 293
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 329
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Og ikke et spørgsmål om bremseslange....
<<<<
#6
i dag kl. 16:10
Jeg har lavet en trykmåler til at skrue på bremsesystemet. Starter ude ved kaliber og slutter ved hovedcylinder. Har været ude for, at en bremseslange var synderen.
>>>>
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.292
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
En bremseudlufter
Erhverves ved diverse værkstedsudstyrsbutikker -er til trykluft og fungerer ved vacuum. rigtig anvendelig hvis alm. udlufter ved pedal aktiveringer ikke er tilstrækkelig til en drilsk luftlomme
MVH kp
sep 2007
Følger: 67 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 148 Svar: 293
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Jeg har aldrig oplevet om luft i en abs blok som ikke kan kommke ud...
Du skrev jo fra start af at du har skiftet kaliber, slanger, bremseforstærker....
Men ikke noget om at du har skiftet skiver, klodser osv.
Hvis det var fordi den bremsede skævt at du skiftede bremseforstærker, ja så har det været spild af penge.
Jeg vil gætte på at der er noget du ikke har skiftet, eller renset og smurt...
Måske du har brugt brugte dele, osv.
Hvis den bremser skævt, så skal du gå dine bremser igennem ude ved hjulene og ikke alle andre steder.
Og er der luft i dine bremser, så ville den nok ikke bremse så meget skævt, du skal tjekke dit arbejde igennem igen, og ikke bliver ved med bare at udskift de forkerte ting.
bremser skævt