{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.931 visninger | Oprettet:

ukendt fejlkode på peugeot 307 {{forumTopicSubject}}

Hi Derude
Jeg roder lidt med en bil, peugeot 307 2.0 HDi 2004 RHS, der snart skal til syn, da den kom til mig havde den været i nødprogram, der var fejl på ABS v. bag er skiftet, fejl på et gløderør, denne er også blevet skiftet, begge disse fejlkoder er blevet slettet og er IKKE kommet igen.
Men sammen med disse er der også en der hedder 04008 ukendt fejlkode???, der er ikke noget P foran koden, denne kode kommer igen og igen efter bilen har kørt nogle km, jeg har prøvet at slettet den flere gange nu men kommer igen, den tænder også anti pollution i display.
Bilen har dog ikke været i nødprogram siden gløderør er blevet skiftet

Er der nogle der har forslag til hvad der kunne være i vejen, eller hvis man selv har støt på denne kode, alle forslag modtages

Mvh
Henning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ukendt fejlkode på peugeot 307
  • #1   19. feb 2016 Meget vel være partikelfilteret, men prøv at kører en servicerens igennem systemet det hjælper engang imellem hvis det blot er lettere tilstoppet, har den mistet trækkraft ?

• #2   19. feb 2016 partikelfilteret er lige blevet skiftet, dog noget han selv har gjort med en ven ???, men alle rør og slanger ser ud til at sidde som de skal

• #3   19. feb 2016 Hej hej mester.Jeg har haft samme problem på min den meldte også samme kode.Jeg gjorde min EGR ventil ren,Skiftede brændstoffilter og rengjorde lambda sonde,derefter på pp2000 slettet fejlne..wupsi problemet var væk...Men hvilke af de 3 der var galt med ved jeg ikke da alle 3 ting blev lavet på samme dag...Peugeot mente min PartikelFilter var gået.Har en makker der havde prøvet nøjagtig det samme han sagde jeg skulle prøve de her 3 ting....

• #4   19. feb 2016 Ny lambdasonde!

Kommentér på:
ukendt fejlkode på peugeot 307

Annonce