{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.963 visninger | Oprettet:

NY GENERATOR OG REM HYLER HJÆÆÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Har lige monteret ny generator på min swift fra 2006, da jeg tænder bilen starter den helt kanon og det hele spiller bare, efter 3-5 min når bilen bliver "varm" begynder remmen at hyle, og den bliver lidt varm, men selve rem-hjulet på generatoren bliver meget meget varm? er det normalt??? og nogle der ved hvorfor den hyler sådan ???


På forhånd tak!


Kommentarer på:  NY GENERATOR OG REM HYLER HJÆÆÆLP!!!
  • #1   26. feb 2016 Er remmen stram nok? Lyder som om den er lidt slap i det..
    Mvh


  • #2   26. feb 2016 hvis den har remstrammer,

    er denne, så blevet skiftet
    ellers kan det være den


  • #3   26. feb 2016 Kevin S

    Dette er den 6. tråd du har oprettet, om selv samme emne, måske du bare skal blive i de emner du opretter, og måske, skriver tak for hjælpen, eller ligger nogle billeder op, for vi kan ikke hjælpe dig ret meget når vi ikke kan se hvad det egentligt er du har lavet. smiley

    Men du skrev i et af de første indlæg at du havde skiftet rem, fordi den gamle sprang, og at generatoren sad fast, og at du fik den til at køre rundt.
    Men at remmen lugtede af brændt gummi.

    Du skriver heller ikke om det er en rib rem, eller en kilrem.

    En rebrem skal være lidt strammere end en kilrem.

    Hvis det er en kilrem, skal du kunne bevæge remmen, (remmens tykkelse) på det længste sted imellem remhjulene der er på bilen.

    Hvis remmen har været varm, og den har lugtet af brændt gummi, forventer jeg at du også har skiftet den sammen med den nye grnerator, fordi den første rem der blev varm, nok ikke er særlig god længere.

    Men igen, gerne billeder, og bliv i de trådt du opretter, istedet for at oprette nye hele tiden.

    Tror folk bliver trætte af at hjælpe når man aldrig skriver tak for hjælpen, og ikke selv er mere med i sine egne tråde og især når problemet ikke er løst, og du startede jo med at skrive om det første gang den 14. altså for 12 dage siden... smiley


  • #4   26. feb 2016 Der er vist kun et råd tilbage at give:


    SØG FAGLIG ASSISTANCE NU!!!




    Det er tydeligvis ikke her du har din spidskompetance.


  • #5   26. feb 2016 Tak for svar alle, men har stadig problemmer med skidtet, den har ingen rem-strammer, man kan justerer generatoren frem og tilbage, men burde der ikke være en rem skrammer eller ?

  • #6   26. feb 2016 Nej ikke når du kan justere på generator, den har ikke brug for to muligheder med mindre der er 2 eller flere remme.
    Og du har monteret remmen korrekt i forhold til ham der lagde et billede i hans foto album i en af dine tidligere emner.?


  • #7   26. feb 2016 så er problemet endelig lødt!! har fået udleveret den forkerte rem.

    TAK FOR SVAR ALLE! HAV EN KANON WEEEKEND GUTTER OG GUTINDER


Kommentér på:
NY GENERATOR OG REM HYLER HJÆÆÆLP!!!

Annonce