{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.858 visninger | Oprettet:

milla P
milla P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Luft i brændstofsystem {{forumTopicSubject}}

Vi har købt en Peugeot 407 2,0 HDi ST SW Diesel. Vi har købt bilen af en forhandler, men som engros bil, og vi skal nu til at udbedre de fejl og mangler der er ved bilen. Bilen har startproblemer af og til, og vi har fundet frem til at der er luft i slangerne hvor der løber brændstof. Det ville være til stor hjælp hvis der er nogen som har erfaring med dette problem, og kan give os et hint om hvor det evt. kan være luften kommer fra. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft i brændstofsystem
  • #1   7. apr 2016 Har du luftet den ud med pumpen ?

• #2   7. apr 2016 #1
    Min HDi 2.0 8v er selv udluftende umiddelbart vil jeg tro der er en samling der kan suge lidt luft ind nå den ikke køre. Har jeg set før

• #3   7. apr 2016 på en 407 2,0HDI er der en pumpe man lige skal bruge,, hvis der har været skiftet filter, dyse eller lavet andet ved brændstod systemet skal man sørge for at få luftet den ud gennem den.. der vil jeg starte hvis det var mig og så se om der forsat kommer luft smiley

• milla P
    milla P Tilmeldt:
    apr 2016

#4   7. apr 2016 Den er luftet ud men der er fortsat luft i slangerne.

• milla P
    milla P Tilmeldt:
    apr 2016

#5   7. apr 2016

profilbillede
  • milla P
    milla P Tilmeldt:
    apr 2016

#6   7. apr 2016

profilbillede
  • #7   7. apr 2016 det kommer jo meget vel fra en samling, det er som Sø-propel nævnte set før... en anden sag er at det overhovedet ikke er unormalt at se der kommer en luftbobbel derinde fra tid til anden, selvfølgelig bedst der ikke gør,, men luften ryger jo bare i returen ved dysen, så hvis i oplever nogle problemer med den tror jeg ikke det er pga det... Men tjek lige alle samlingerne smiley

Hvad har i ellers af problemer med den ?

• milla P
    milla P Tilmeldt:
    apr 2016

#8   7. apr 2016 Den kører rigtig fint, og starter perfekt første gang, og andre gange vil den bare ikke starte. Min kæreste prøvede så at løsne dysserne for at se om der kom brændstof ud, det gjorde der. Da han så havde skruet dem på igen, og vi prøvede at starte den... Vupti så startede den uden problemer. Efterfølgende kiggede vi så slangerne efter og kunne se der løb masser luft igennem.

• #9   7. apr 2016 den drypper tilfældigvis ikke lidt med fuel ??
    Der kan jo være andet galt,, har i haft en tester på ?

• milla P
    milla P Tilmeldt:
    apr 2016

#10   7. apr 2016 Vi har ikke observeret at den drypper med brændstof. Og nej heller ikke haft en tester på.

• #11   7. apr 2016 Så tjek samlingens og få en tester på smiley

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #12   7. apr 2016 Nyt diesel filter på, da den kan suge luft efter filtret hvis filtret er tilstoppet
    Den skal kun luftes ud ved skift af filtret

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #13   7. apr 2016 der kan komme luft ind mellem håndpumpen og brændstoffilteret. der sidder et par o-ringe der skal skiftes

Kommentér på:
Luft i brændstofsystem

Annonce