{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

hjælp Fejl. K1 kortsluttet til stel. vw Sharan {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem, jeg kan ikke udlæse fra min vcds. når jeg starter med at teste kabel skriver den ok til K2 men K1 er kortsluttet til stel. Og der er ingen radio i den. Når jeg måler mellem pin 4 og 7 på stikket i bilen er der 0 volt mellem dem.
Er der nogen der har en god ide om hvor fejlen kan være. Findes der et diagram hvor man kan se hvor den K1 ledning køre i se skemaet. Bilen er en 1.9 tdi 2001 6 gear. Håber der er et par kloge hoveder her inde, den der kommer med det rigtige tip,som løsser problemet får en skiling for det.

hilsen kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp Fejl. K1 kortsluttet til stel. vw Sharan
  • jow-jow
    jow-jow Tilmeldt:
    jun 2014

Emner: 1 Svar: 199
    #1   13. apr 2016 Har du haft noget adskilt fornylig og monteret igen?
    Alle dine styrebokse er jo forbundet med en diagnose ledning.
    Jeg har selv været turen igennem.

• #2   24. apr 2016 hej jo min bror og mig har været ved at kigge på det den anden dag vi var ved at kigge på ledninger i bunden af bilen uden vi fandt nogen fejl og har haft sikningsbox rykket ud der fandt vi heller ikke nogen fejl og har haft alle stik fra hinanden ude i motorrum og så ind og måle på stik men den er stadigvæk kortsluttet til stel. har du fundet fejlen på din bil ? hvor sidder alle de styrebokse, vi troede der sad et comfort mondul under førresædet men det gjorde der ikke det havde vi elles set her på nettet der skulle gøre. har du nogen gode råd til hvad vi skal kigge efter så ville det være dejligt. smiley

Kommentér på:
hjælp Fejl. K1 kortsluttet til stel. vw Sharan

Annonce