{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Tommy T
Tommy T
Tilmeldt:
21. maj 2007
Emner: 6 Svar: 9

Pakning til bundprop - hard to find... {{forumTopicSubject}}

Jeg søger efter en simpel, men alligevel svært tilgængelig reservedel til min Chevrolet Epica 2,5 benzin.

Det er såmænd ikke andet end pakningen (kobber) til bundproppen. Jeg startede ud med at gå til min lokale Thansen, men de havde den ikke. Men jeg har nu gennemtrevlet stort set alle netbutikker – og der er ingen, der fører lige netop denne lille del. Heller ikke et sæt med både bundprop og pakning ser ud til at være noget, der kan købes. Den pakning, der sidder på nu, tvivler jeg på er den rigtige, så at måle den, og så købe en pakning i samme størrelse, duer ikke. Kunne jeg blot finde ud af hvilke dimensioner, pakningen skal have, så kan jeg jo nemt købe en kobberring hvilket som helst sted.

Er der nogen, der ved hvor jeg kan finde enten pakningsskiven eller bare målene på den!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pakning til bundprop - hard to find...
  • #1   17. apr 2016 Nu skriver jeg noget som måske ikke er så populært: Jeg vil gætte på at de fleste autoværksteder bare genbruger den samme pakning med mindre den ser fuldstændigt kvadret ud. De har ikke alle str liggende til 1000-vis af biler og prøver måske at finde noget som nogenlunde passer. Man kan også udgløde kobberskiven med en gasbrænder - men det tror jeg heller ikke et autoværksted gider at gøre hvis de mangler den korrekte pakning. Men der er nok nogle herinde som har mere værkstedserfaring end jeg har smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #2   17. apr 2016 Chevrolet Epica 2,5 oil drain seal
    Yder radius 20
    inder 14
    1,5mm tyk..


    Det var så lidt


  • #3   17. apr 2016 Mon ikke nissan/Chevrolet skulle have en?

  • #4   17. apr 2016 #1
    Forkert.
    Altid ny.


Kommentér på:
Pakning til bundprop - hard to find...

Annonce