{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.766 visninger | Oprettet:

C-max 2.0 TDCI problemer {{forumTopicSubject}}

Hej forum

Jeg har lidt bøvl med min C-max 2.0 TDCI fra 04, hvor jeg håber I måske har et bud på hvad fejlen kan være.

Pludselig under kørsel flipper den ud i instrumenteringen, og kommer med fejlmeldinger. Typisk skriver den steering failure system først. Nogle gange er det bare det og så bliver det normalt igen. Andre gange sker der der, at efter ca 10 sekunder efter fejlmeldingen kommer den næste fejlmelding som er engine failure og reduced acceleration - og viserne i både kilometer og omdrejningstæller svinger mellem 0 og det som det reelt er. I få tilfælde afsluttes dette forløb med brake system failure og så kan bilen ikke startes igen. Batteri og generator er prøvet skiftet uden held. Ofte kan man slette fejlkoderne igen i computeren og så kører bilen normalt igen indtil næste gang det sker.

Styretøj og bremser er normalt på trods af fejlmedlinger, dog kan man ikke give den omdrejninger/gas = den går i tomgang. Herefter kan den ikke startes. Det virker som en løs forbindelse eller elektrisk fejl, da motor mv. fungerer helt normalt når fejlmeldingerne ikke kommer.

Nogle der har et godt bud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C-max 2.0 TDCI problemer
Kommentér på:
C-max 2.0 TDCI problemer

Annonce