{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af svejseværk, hvor ?
  • #1   18. jul 2006 Hvad er det du skal ha svejst,,? Vis det er til rustfri er den en tig-svejser du skal ha fat i men det er altså ikke noget man bare lige går hen og svejser med vis man ikke har prøvet det før..

• #2   18. jul 2006 Jeg skal have lavet lidt udstødning, men kan man ikke svejse det med en co2 svejser?
    Ellers bliver jeg nok nød til at få det behandlet efter, så det ikke ruster sådan lige med det samme, for jeg har ikke lige svejset med en tig svejser før.

Martin

• #3   18. jul 2006 Skodakongen !:
    Ja det kan han også gøre, men inden der er lejet svejser og du har fået det til og køre har det koste dig det samme som vis du fik en rustfri smed i området til og gøre det for dig..

• #4   18. jul 2006 Jeg har hørt man kan få svejsetråd med gas I, kan man bruge det, eller bliver det noget værre noget ?
    Det lyder næsten for smart til at det virker.

Martin

• #5   18. jul 2006 en af mine venner har svejsetråd med gas i (eller han svejser i hvertfald på samme måde som man gør med co2 bare uden gas flaske).. Synes altmindelig co2 er bedre men det er da ret praktisk.. Resultatet er bare ikk lige så flot efter min mening.. men man kan måske vænne sig til det

• #6   18. jul 2006 du kan godt svejse med en co2 svejser det kræver bare at du har rust fri tråd i svejseren.men det er også meget dyrere end alm co2 tråd

• #7   18. jul 2006 Tak for svarene så blev jeg da lidt klogere, nu mangler jeg jo bare svejseværket smiley

Martin

Kommentér på:
Leje af svejseværk, hvor ?

Annonce