{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Dørlås Audi A4 B8 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er der nogen herinde som kan hjælpe eller guide mig lidt igennem hvordan man skifter dørlås og montere kablerne igen?

Jeg har købt nye originale kabler samt ny original dørlås.

Dette skal skiftes på min. højre bagdør.

Problemet opstår i at, kablet til det indvendige håndtag ikke passer i det hul hvor det nu skal sidde, tænker der må være en finte så man ikke knækker det plastic det er lavet af (Dette er sket 2 gange for mig nu, og nyt kabel er igen bestilt)

Dernest så virker det for mig som om at kablet til det udvendige håndtag er for kort, og dermed kun kan monteres i den ene ende hvorefter det der mangler ca 5mm for at jeg kan montere dette, igen her må være en finte til at få dette monteret, skal håndtaget evt. af? og hvordan?

Håber der er nogen der kan og vil hjælpe mig med dette, er ved at være godt træt af at kører rundt uden dørbeklædning på.

Mvh
Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dørlås Audi A4 B8
  • #1   10. maj 2016 har du prøvet og søge på youtube

der er mange video om de mwst mærklig ting
    og mange guids til biler,

• #3   11. maj 2016 Har prøvet youtube, kan intet finde.
    Og var også planen, det kabel som sad i bilen hoppede nemt af, og kom med lidt besvær på, men da jeg så skulle have det af igen, og på, så knækkede det, så tænkte bare det var slidt eller dårligt og derfor gik istykker, det nye jeg fik igår gik dog også i stykker.
    Men ingen der kan fortælle mig om der er noget bestemt man lige skal gøre her?

Kommentér på:
Dørlås Audi A4 B8

Annonce