Dørlås Audi A4 B8 {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Er der nogen herinde som kan hjælpe eller guide mig lidt igennem hvordan man skifter dørlås og montere kablerne igen?
Jeg har købt nye originale kabler samt ny original dørlås.
Dette skal skiftes på min. højre bagdør.
Problemet opstår i at, kablet til det indvendige håndtag ikke passer i det hul hvor det nu skal sidde, tænker der må være en finte så man ikke knækker det plastic det er lavet af (Dette er sket 2 gange for mig nu, og nyt kabel er igen bestilt)
Dernest så virker det for mig som om at kablet til det udvendige håndtag er for kort, og dermed kun kan monteres i den ene ende hvorefter det der mangler ca 5mm for at jeg kan montere dette, igen her må være en finte til at få dette monteret, skal håndtaget evt. af? og hvordan?
Håber der er nogen der kan og vil hjælpe mig med dette, er ved at være godt træt af at kører rundt uden dørbeklædning på.
Mvh
Kenneth
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
der er mange video om de mwst mærklig ting
og mange guids til biler,
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 72
Og var også planen, det kabel som sad i bilen hoppede nemt af, og kom med lidt besvær på, men da jeg så skulle have det af igen, og på, så knækkede det, så tænkte bare det var slidt eller dårligt og derfor gik istykker, det nye jeg fik igår gik dog også i stykker.
Men ingen der kan fortælle mig om der er noget bestemt man lige skal gøre her?
Dørlås Audi A4 B8