{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.702 visninger | Oprettet:

Justering / stramning af håndbremse {{forumTopicSubject}}

Halløj
Nu har jeg kørt noget tid med min a3 uden håndbremse problemet er bare den er mega løs og den stang hvor man strammer med er løs og nogle det ksn fortælle hvordan jeg lige fixer min håndbremse plus det ene kabel er længere end det andet der hvor man justere den indefra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justering / stramning af håndbremse
  • #2   29. maj 2016 Det med skiver og tror ikke det knækket virker ikke sådan

• #3   29. maj 2016 Som regel hiver man bare beklædningen rundt om håndbremsegrebet af og så kan man spænde det på en møtrik derinde smiley Det gjorde min far på hans polo, for den tog heller ikke fat - den skulle nærmest hives op i 90 grader før den begyndte smiley Det føltes sådan i hvert fald

• #4   29. maj 2016 Du kan jo ikke bare justere inde ved håndbremsen. Den er UDELUKKENDE til at justere kablerne når de er blevet udskiftet. Det er ikke en mand bare skal spænde for at få den til at bremse igen. Hvis den er blevet slap, så er det fordi noget er i stykker. Enten et kabel der sidder fast, eller er knækket eller en kaliber der hænger i håndbremseaktiveringen

• #5   29. maj 2016 På min fars gamle polo var møtrikken blevet rystet så meget at den havde løsnet sig omkring 10 omgange. Men den var heller ikke rørt i 10 år smiley

Så ja, det kommer an på hvad der er galt. Fejlen skal lokaliseres. Hvis det er ovenstående problem er det fint at spænde det igen smiley

• #6   29. maj 2016 Tak gutter jeg må lige tage mig sammen til at kigge ordenligt på den men tror bare håndbremsen er for løs til kablerne kan side på

• #7   29. maj 2016 Philip 701, den møtrik burde ikke kunne rende løs. Og jeg vil næsten vædde med, at hvis man gik bagbremserne ordentlig efter, så vil man kunne finde fejlen deromme. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige med 100% sikkerhed at det ikke er møtrikken der var rendt løs, men det er yderst sjældent at man ser det.

• #8   29. maj 2016 Nicolai T.

Kablerne bliver jo ikke lige pludselig for lange. Det har virket før. Så ja, få tjekket kaliberne og få tjekket at alle kabler kører fejlfrit og er uden store skader på yder kablet.

• #9   29. maj 2016 Jeps Henrik
    Tager dit og jeres andres forslag til mig tak for hjælpen god søndag

• #10   29. maj 2016 Det var den, for vi fik tjekket alt andet som var som det skulle være. Nu har han tegnet med en tusch på gevindet hvor møtrikken sidder, for at se om den gør det igen. Hvis den gør, så får den sgu lige en lille klat lim så den ikke bliver ved.

• #12   29. maj 2016 Ja, det kunne være en mulighed, men så skaldet skilles ad smiley det gamle lort skal bare holde til syn og så skal den køre indtil den brækker sig smiley

Kommentér på:
Justering / stramning af håndbremse

Annonce