{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor ofte skifter i olie, tændrør og
  • #1   23. jul 2006 gearkasse olie skifter man aldrig. motor olie skifter man for hver 15.000 km tændrør efter behov. dog skifter jeg dem gerne efter 20.000 km svarende til 1 år

• #2   23. jul 2006 Olie ved hver 5000km (self filter i samme omgang) tændrør blir skiftet 5-10.000km alt efter om jeg lige har dem ved hånden når jeg får skiftet olie. Gearkasseolie skifter jeg aldrig, kun når jeg får ny gearkasse. Benzinfilter og andet småsnuller blir skiftet hvergang motoren er ude smiley

• #3   23. jul 2006 Skifter olie og filter hver 10k - Tændrør ca. 15k (ca. ½ år)
    Gearkasseolie rør jeg heller aldrig...

• #4   23. jul 2006 hver 7000km bliver der skiftet tændrør , olie, luftfilter ,oliefilter, benzinfilter. det var vist det og som regl stiller jeg også ventilerne

• #6   23. jul 2006 Ved hver 15000 km

• #7   23. jul 2006 takker for hurtige svar...
    er nemlig ikk noge geni til motorer... men det kommer forhåbentlig en dag... kræver bar man gør sit for at lære... men tak.

• #8   24. jul 2006 Enig, man følger servicebogen (medmindre, stumperne er forbedret siden bilen blev født ;-)).

Min bør ha' skiftet olie v. 10.000 km, -filter og tændrør v. 20.000, luft- og benzinfilter v. 40.000 - og gearolie ved 60.000 (iflg. Haynes men ikke Peugeot :-O)

Har indimellem kørt længere intervaller på "nyere" fuldsyntetisk olie med højere kvalitetskrav (api-kode) (op til max. 20.000 km), og mine Bosch Super 4-tændrør fik lov at gå 51.000 km (de var jo state of the art og møj dyre :-D).

Til gengæld ryger der som regel et nyt (discount)oliefilter på ved hvert olieskift, så stopper det i hvert fald ikke til.

Kommentér på:
hvor ofte skifter i olie, tændrør og

Annonce