Golf 1,9 TDI {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg ved godt jeg har skrevet før, men er endnu ikke stødt på en løsning, hun hoster derimod op med flere fejl.
Den ene fejl er at hvis hun har stået eks en hel arbejdsdag, går hun ud efter jeg har startet hende og så kan jeg starte hende igen uden problemer. Men i dag gik hun ud og hun prøvet nærmes at kvæle sig selv så olie lampen og temperatur klapen begyndte at lyse, så blev nød til at tage livet af hende. Prøvede så at starte igen men uden held, først efter 5-10 sek lykkes det, men nu kan jeg ikke se hvad kl er i spedumeteret. Heller ikke km når den er slukket og den nulstiller hver gang den er slukket. Den vil ikke låse og den lille røde lampe der sidder i venstre dør blinker ikke mere. Og spedumeteret larmer en del når jeg sætter tænding på og det plejer det ikke. Det er ikke batteriet, det er næsten nyt.
Tak på forhånd.
dec 2012
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 295
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 28 Svar: 158
okt 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 25 Svar: 41
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 28 Svar: 158
Derefter se efter fugt, ved styreboks. Ellers kan det tænkes ledningsnettet har taget fugt et sted. Her kan du prøve at tjekke om der er strøm til forskellige ting. Fx speedometer, ovs.
okt 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 25 Svar: 41
Golf 1,9 TDI