{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.275 visninger | Oprettet:

Frederik S
Frederik S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

VW Scirocco Kæde {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går og kigger på en VW Scirocco " Manuel " Jeg har været ude hos en Forhandler og prøve en 2,0 TSI Hvilket jeg synes rigtig godt om har derefter snakket med en bekendt som er Mekaniker. Som sagde jeg skulle passe på fordi de kører på kæde.
Eftersom jeg ingen forstand har på biler ville jeg lige høre herinde om der var nogle kloge hoveder der har forstand og erfaring med dem ??

Jeg er både åben for en 1,4 TSI Samt 2,0 TSI " Manuel "

Den jeg var ude og kigge på var en Årgang 2010 og har kørt 99600 KM
Forhandleren sælger den for en Kunde så der er ingen garanti

Tusind tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Scirocco Kæde
  • #1   7. jul 2016 har ikke hørt om kæde problemer på 2,0 ? kun 1,2 og 1,4 ? smiley

• Frederik S
    Frederik S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   7. jul 2016 Måske har jeg formuleret mig selv forkert smiley
    Han mente jeg skulle passe på fordi det kunne blive dyrt hvis det skete noget vedrørende kæden smiley

Så ville som sagt bare hører om der var nogle der havde erfaringer med dem , eller om der er andet jeg skulle passe på ved 2,0 TSI

• #3   7. jul 2016 men hvis kæden holder, så er man jo billigt kørende smiley

• #4   8. jul 2016 Det er kun 1.4 160hk smiley har selv 2.0tsi fordi den ingen problemer havde smiley

• #5   8. jul 2016 Ellers fejl på
    Manifonden.

profilbillede
  • #6   8. jul 2016 VW dækker alle kædeskader i deres biler. Min er blevet lavet og det kostede mig kun 3 uger i en låne-Scirocco fordi bilens motor blev sendt til Tyskland og skiftet ud.

Jeg vil dog rådgive dig til at se på en DSG-model, på trods af at jeg selv er mest fan af manuel gear. Men lige netop Roccoen er bare lækker med automatgear.

VH.

• #8   8. jul 2016 Hvis en forhandler prøver at undslå sig købeloven på den måde var jeg pænt smuttet videre, livet er for kort til at skulle kæmpe med typer som ham hvis der skulle blive noget, ellers skulle prisen afspejle at det er "privat" handel men det gætter jeg på den ikke gør.

• #9   9. jul 2016 Haha. Hold kæft hvor er I kloge at høre på. Har I overhovedet læst købeloven?
    Desuden er det ikke den lov I skal læse i når en bil bliver 'solgt for kunde', så er det muligvis reglerne i kommissionsloven i skal bruge og selvfølgelig er det fuldt ud lovligt at benytte sig af kommissionsloven.
    Dog burde det være ulovligt at udtale sig om noget man ikke ved noget som helst om.

Gud fader bevar mig vel.

• #10   9. jul 2016 Meget mulig lille Jacob men du kan så starte med at tale ordentligt.
    Der næst er det et meget brugt "trick" til at undslå sig reklamation/garanti, og til slut er min erfaring at den slags sælgere endten skjuler nogen fejl eller bare er alm anløben i kanten når udvalgte biler "sælges for kunde"

• #11   10. jul 2016 Men det er stadigvæk ikke en saglig argumentation - det er din personlige subjektive holdning. Desuden er det en meget almindelig måde at sælge på, og mange bruger det. Derfor kan det jo ikke være en helt skidt måde at gøre det på.
    Beklager tonen.

• #12   10. jul 2016 Det er så din holdning, fakta om du vil det eller ej, er det mange gange bilforhandleres smarte måde at undgå reklamation/garanti, at den så typisk ikke holder vand er en anden sag.Kender ikke den konkrete forhandler, men sælges for kunde har erstattet købt som beset i mange tilfælde.

• #13   10. jul 2016 Ses

• #14   10. jul 2016 Har ikke set nogle af dem med kæde problem med de kan drikke sindsyg meget olie

Kommentér på:
VW Scirocco Kæde

Annonce