{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Skal den spores? {{forumTopicSubject}}

Skal en bil spores, når jeg har skiftet bærearme? Har lige skiftet hjulleje, bremseskiver/klodser foran og bærearme. Men nu er bilen helt underlig. Hjulene hviner når man drejer bare det mindste, og den selvopretter ikk, og den vil selv ligesom dreje når den når et vist punkt, hvis man kan sige det sådan...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal den spores?
  • #1   13. jul 2016 Der findes ikke dumme spørgmål..
    Men der findes bestemt spørgsmål som man godt selv kender svaret på når man læser teksten...
    JA JA JA JA JA JA JA for faen din tekst skriger jo af at styretøjet er fuldstændig fucked up, af at en uvidende selv her rodet med sin bil smiley


  • #2   13. jul 2016 Jeg har ikke selv skiftet de ting, det har værkstedet;-).

  • #3   13. jul 2016 Så er de xxxxxx for xxxxxxx...
    Men derudover hvorfor har de ik sporet den for dig??
    Something smells fishy smiley


  • #4   13. jul 2016 Jamen pas, det ligesom derfor jeg spørger om det skal gøres:-)

  • #5   13. jul 2016 Det kan umuligt have været et værksted der har lavet det der....
    Derudover ja så SKAL den spores inden du kører mere i den...
    Den er rent ud sagt livsfarlig at køre i...
    Nægter simpelthen at tro at et værksted kan aflevere en bil sådan...
    Sikker på du ik selv har leget Mekker smiley ...vi ska alle lære ved At skille ting ad smiley


  • #6   13. jul 2016 Hvorfor kan det ikke være en mekaniker der har lavet det, har set meget jammer som såkaldte "rigtige" mekanikere har lavet.
    Der virker dog underligt at man ikke lige har trillet en tur i bilen efter endt arbejde for at se det hele nu også er iorden.
    Men retur til manden der har lavet det, og sig det lidt er en ommer


  • #7   13. jul 2016 Bjørn... Min tekst er underforstået smiley

  • #8   13. jul 2016 min lærer (som er uddannet mekaniker), havde sin Ibiza på autoriseret værksted pga. noget med at motoren spildte olie (bilen er 3 år gammel). de havde så ikke spændt en eneste trækaksel bolt (der er 6 styk i hver), de var kun skruet lidt ind med fingrene. han kunne skrue dem mere ind med fingrene og så spændte han dem selv, for bagefter at køre derud og brokke sig over arbejdet.

    så selv autoriseret kan være noget lort smiley


  • #9   13. jul 2016 Jeps er helt med på at ting kan forglemmes .. Men så snart du sætter poterne ned på jorden og ska flytte æsken ud så hviner det jo og den selvopretter ikke samt bilen er umulig at styre... Selv få meter vil fortælle at den er gal... smiley
    Derudover skriver forum opretter" når jeg har skiftet bærearme ".... Er egentlig pisse ligemeget ..men meget ofte er der mere i det end folk vil fortælle herinde når de opretter et emne..:)
    Ja bilen ska spores ... Kort og godt....


  • #10   13. jul 2016 Jeg skal ikke gøre mig klog på om det er et værksted eller personen selv der har glemt at spore vognen, men det er sgu da på højde at skifte olie uden at genmontere bundproppen ?? Men ja, få den sporet omgående inden noget splittes helt ad!

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #11   13. jul 2016 Så er sporstængerne også blevet skiftet uden sporing - klaphatte

  • #12   13. jul 2016 Ja naturligvis skal den spores, den skal spores blot ved du skifter et hjulleje!... jaja det er der delte meninger om, men det SKAL den!

  • #13   13. jul 2016 Kan høre folk er noget uenige, men jeg får lortet sporet. smiley

  • #14   13. jul 2016 Ja og hvis det er så galt som det lyder til, så dem lige til at sponsorere et par nye dæk til dig..

  • #15   13. jul 2016 Det meget slemt, hehe:-)

  • #16   13. jul 2016 Så må de sgu betale dig 2 nye dæk, det er sikkert totalt færdige nu.

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #17   13. jul 2016 Ja vi er uenige om, at være uenige - men alligevel er vi ikke langt fra hinanden - get it' ?

  • #18   13. jul 2016 Har ikke engang kørt 5 km, så de ikk smadret. Endnu;-).

  • #19   13. jul 2016 det ville jeg nu ikke være så sikker på..

  • #20   13. jul 2016 Daniel NEJ der er IKKE uenighed om at den ska spores.. Det tror jeg at alle er enige om ud fra det du beskriver...:)
    Næste gang så husk at få den sporet uanset om du eller en Mekker laver arbejdet.. smiley


Kommentér på:
Skal den spores?

Annonce