{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airbag fejl peugeot 206
  • #2   26. jul 2016 det må jeg så gøre, måske er stik røget ud efter jeg har haft en værktøjskasse skuppet derind smiley

• #4   26. jul 2016 Start ned at klip stikkene af til airbagen under begge sæder og lid ledningerbe sammen

• #5   26. jul 2016 Vil helst undgå at klippe noget så jeg tjekker det først

• #6   26. jul 2016 99 % af gangene hvor airbag lampen er det pgr dprlig forbindelse i stikket under sædet. Eneste holdbare løsning er at lodde ledningerne sammen. Min erfaring som peugeot og Citroën mekaniker gennem 7 år.

• #8   26. jul 2016 Og hvor tit tager man sit sæde ud af bilen?? Man bestemmer jo selv hvordan man vil udbedre fejlen. Ved bare hvad vi har af erfaring med der virker. Vi har prøvet alt mulig hokuspokus for at få stikket til at blive ved med at have forbindelse. Og bedste resultat var at lodde ledningerne. Skulle man være uheldig at skulle have sædet ud er problemet ikke større en at man klipper ledningen over

• #10   26. jul 2016 Er heller ikke alle 206'ere der har problemer med stikket. Men mange har problemet. Mange gange satte vi slet ikke tester på når de lyste i airbag lampen. Der startede vi med at lodde ledningerne sammen. Langt de fleste gange var det fejlen. Normalt vil jeg heller ikke anbefale at klippe et stik væk. Men lige med det her problem vil jeg anbefale at gøre det

• #13   26. jul 2016 Jeg havde også min gamle 206'er til Peugeot i sin tid med samme fejl, her blev det også loddet og fejlen dukkede aldrig op igen..

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #14   27. jul 2016 Hvor er forbindelsen til ESP og airbag?

ESP kan ligeså vel være en abs fejl smiley

• #15   27. jul 2016 det er efter rat har været afmonteret pga. skift til nyere rat, og så kom begge fejl, men om det er der fejlen er eller nogen andre steder aner jeg ikke

• #17   27. jul 2016 ja stikene ved sæderne fungere 100%

• Stefan L
    Stefan L Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #18   27. jul 2016 Det er formentlig noget i forbindelse med dit rat skifte, du kan evt have beskadige din rat krans. prøv evt og montere det gamle rat igen

• #19   27. jul 2016 har prøvet at ta rattet af, jeg mistænker det er com2000 det er galt med i et eller andet stik

Kommentér på:
Airbag fejl peugeot 206

Annonce