{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af otte hylder på hyldeknægte på vægskinner 1.000 kr.
  • vaskemaskine tilstoppet efter pudevask 1.200 kr.
  • Montering af skrivebord 3.355 kr.
  • Opsætning af 4 emner mv. 500 kr.
  • Spartle vægge 7.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjekket sidstet DPF regeneration??
  • #2   7. aug 2016 Undre mig bare over jeg ikke har lagt mærke til den har gjort det rigtig rigtig længe nu.. og på længere ture holder jeg altid så småt øje med l/km da den stiger gevaldigt under regenerering... Men har bare ikke set det ske de sidste par måneder..

• #4   7. aug 2016 Det var en dyr svend? 110 Dollars.

Jeg arbejder ved en reservedels butik, med tilknyttet diesel værksted.. De har Bosch testere osv, kan de også tjekke sodmængden ?

Og når man tvinger den til at regenerere, gør man det så mens man er ude at køre, eller stillestående ??

• #6   7. aug 2016 Min ven har en autocom3000 den kan vise mellemrum mellem regeringen og hvornår den sidst har gjort det.
    På min 406 gør den det ca hver 580km

• #7   7. aug 2016 Okay, troede faktisk det var langt mere ofte.. Måske 200 km eller noget!

Men alligevel, har kun lagt mærke til den har gjort det 2 gange i den tid jeg har haft den. Og har nok kørt ca 4.000 km?

Og har den altid til at stå på L/100 km, og der kan man hurtig se når den gør det nemlig, for så stiger den helt vildt i forbrug smiley

• #8   7. aug 2016 Det er meget forskelligt hvor langt der går mellem min 2010 Laguna III 2,0 DCI regenerer. Der kan gå et par måneder, alt efter hvor mange korte ture den har kørt smiley

• #9   7. aug 2016 Og Ja, brændstofforbruget stiger til ca det dobbelte ved regenerering. Også den måde jeg opdager det på, og så en lidt anden tomgang og speederrespons. Ellers ingen indikationer.

• #10   13. aug 2016 Nogen af jer som har prøvet produkter ala

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_7180.html?Opendocument&land=gb

?

• #11   13. aug 2016 Havde den forresten på testeren ude på arbejdet.. Der sagde den der var 36,9 gram partikler i filteret.. Og så vidt vi kunne se stod der at den målte fra 0-40 gram, så gætter på at ved 40 gram, så regenere den? Regner med at smide den på testeren på mandag for at se hvad den så har i filteret.. (btw ODB stikket sidder et mærkeligt sted på sådan en Laguna 3!)

Min mekaniker sagde det var en mærkelig måde den skrev det på, normalt skrev den hvor mange % den var fuld, istedet for hvor meget der var i filteret.. Renault ?? Det var en bosch tester der var på

Kommentér på:
Tjekket sidstet DPF regeneration??

Annonce