4.124 visninger
|
Oprettet:
Audi A4 2.0TDI Problemer! {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg kæmper lidt med en Audi B8 A4 2.0TDI fra 2010.
Bilen er begyndt at blinke i glødelampen og gå i limpmode.
Den laver fint tryk 30xxx til 120xxx kpa men går somsagt efter noget tid i limpmode og glødelampen blinker, men stadig fint tryk.
Køre du lidt med det dør trykket og motoren går ud. 15 sek efter starter den op fint igen og fint tryk, og sådan man så køre, hvor det opstår igen efter noget tid.
Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
Måske noget VNT turbo der driller men det kan kun blive til gætværk ud fra de givne oplysninger..
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 273
P0087 00 (036), (0175) (172) Fuel rail/system pressure to low
P1065 00 (032) Fuel pressure regulation
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
Kan du læse brændstof tryk ud på den, om den laver hvad den skal? Kan vel være en defekt føler, defekt pumpe eller bare stoppet filter
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 273
Diesel filteren er noget tid siden det er blevet skiftet.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 97 Svar: 3.081
og så også fordi den melder fejlkoden P1065 00 (032) Fuel pressure regulation
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 273
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 273
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
gå i motor... kodning (2) skiv (21295).. Husk bilen skal være driftvarm
Håber i kan bruge det.... Det virke på min.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 97 Svar: 3.081
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 273
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 118
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
Så du mener virkelig at en højtrykspumpe med meget fine tolerancer ikke kan tag skade af at køre uden smørelse, håber du evt har en mester der med glæde betaler den skade når den sker..
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
Jeg snakker kun om denne type diesel motor og ikke andre commen rail eller pumpedysse..
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 273
Ifg. mekanikeren køre pumpen fint, og dysserne er luftet ud.
Hvad kan det mon så være?
Vi får de samme fejl.
Audi A4 2.0TDI Problemer!