{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Er bilen sænket for meget? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en BMW e30 som har lidt halv dårlig selvopretning, samt det specielle problem som opstår således: Drejer jeg rattet helt til højre og herefter retter op og vil køre ligeud, trækker bilen til højre. Drejer jeg rattet helt til venstre og herefter retter op og vil køre ligeud, trækker bilen til venstre. Og det er forholdsvis meget den trækker i rettet. Nogle gange kan jeg godt være heldig med, hvis den har stået et stykke tid at den kører snor lige, hvis ikke jeg har drejet på rattet i yderste position.
Det skal siges at bilen er sporet (på den gammeldags måde med spejl og øjemål og ikke sensorer), det sidder helt nye støddæmpere foran, og nye fjedre foran som sænker bilen 60 mm. Derfor tænkte jeg det måtte være trætte tårnlejer, og jeg udskiftede dem med to nye og originale Sachs, som de kommer fra fabrikken. Det hjalp ikke på problemet. På bagakslen er intet gået i stykker, begge bagfjedre er gode og dæmperne er også gode. Der sidder 195/40/R16 dæk foran med alufælge, men dette har intet at sige da den også gør det med mine vinterfælge som er R14.
Bilen er udstyret med en E36 tandstang med servo, samt nye inder og yder styrekugler, begge bærearme foran samt bøsninger er nye foran, hvis det har noget at sige, som selvfølgelig blev monteret inden sporing.

Tror i at bilen måske er sænket for meget, således det hele tiden sidder i spænd på en måde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bilen sænket for meget?
Kommentér på:
Er bilen sænket for meget?

Annonce